FreePrograms.me

Nastavení pošty Yandex

Настройка почты "Яндекс"


Ve skutečnosti každý člověk, který má svůj vlastní počítač a vysokorychlostní připojení k internetu má vlastní email. Bez toho nemůžete nikam jít - nemůžete se zaregistrovat na webu, nemůžete mluvit o práci a nemůžete komunikovat s přáteli. Proto musí existovat alespoň jedna sdílená poštovní schránka. Který - vyberete si sami. Dnes vám ale ukážeme Yandex.Mail – poštovní systém, jehož nastavení je vcelku intuitivní. Stručně vám povíme o Yandex.Mail - toto je vlastní poštovní služba Yandex umístěná na jejich serverech. Denně touto službou projde více než 12 milionů dopisů.

Výhody Yandex.Mail jsou zřejmé - velký objem poštovní schránky (10 gigabajtů při registraci, zvýšení objemu o 1 gigabajt při aktivním používání rozhraní), pohodlně přizpůsobitelné rozhraní pomocí vlastního designu uživatele a také ochrana poštovní schránky před spamem a používáním virů Programy Dr.Web.

Pojďme k registraci.

Jdeme v prohlížeči lyubom na registrační stránku https://passport.yandex.ru/registration?mode=register.

Uvádíme naše jméno a příjmení (nejlépe skutečné), stejně jako přihlašovací jméno - druh identifikátoru, který bude sloužit jako autorizační jméno při přístupu ke službám Yandex - a heslo - zapamatovatelné, ale zároveň docela spolehlivé (jak si vybrat heslo - každý, kdo má alespoň nějaké znalosti o internetu, by měl vědět).

Dále vás systém vyzve k zadání čísla vašeho mobilního telefonu – toto bude vyžadováno, pokud zapomenete heslo. Telefonní číslo je také doplňkovým přihlášením. Místo čísla mobilního telefonu můžete zadat bezpečnostní otázku a její odpověď.

Na konci registrace musíte zadat „captcha“ - sadu znaků nezbytných k ochraně před automatickými registracemi.

Mimochodem, ke své poště se můžete přihlásit také prostřednictvím sociálních sítí - například VKontakte, Mail.RU nebo Spolužáci.

Mobilní telefon, jako další přihlašovací jméno, může také fungovat jako pohodlná poštovní adresa: *telefonní číslo*@yandex.ru.

Při používání pošty budete moci vybírat, seskupovat a třídit písmena.

Настройка почты "Яндекс"


Výběrem zaškrtnutím úplně nahoře se označí všechna písmena a označením pouze jednoho písmena se vybrané zvýrazní.

Vybrané e-maily lze přesunout ze složky do složky, označit štítkem, označit jako nepřečtené, odstranit, přeposlat nebo označit jako spam.

Nad seznamem písmen vlevo můžete tuto možnost povolit "skupina podle tématu"a poté budou všechna písmena automaticky seskupena do diskusních vláken.



Funkce "Dopisy podle měsíce" umožňuje uživateli číst ty dopisy, které dorazily poštou v určitém okamžiku.



Můžete si také vybrat vlastní design poštovní schránky. To se provádí intuitivně a snadno: menu "Nastavení" - "Všechna nastavení" - "Vybrat vzhled". Zde budete požádáni o výběr nejvhodnějšího typu rozhraní (dvoupanelové (standardní), třípanelové (pohodlnější, ale méně funkční) a kompaktní/lehké (nejjednodušší a nejméně zatížené rozhraním)) a téma.



Můžete také použít poštu Yandex pomocí různých protokolů v e-mailových programech, jako je Microsoft Outlook nebo Apple Mail.

Chcete-li začít s menu "Nastavení" - "Všechna nastavení" - "Poštovní programy" označte požadované protokoly (IMAP nebo POP3) a uložte změny.




protokol IMAP zahrnuje následující nastavení:

příchozí pošta:

  • adresa poštovního serveru - imap.yandex.ru;
  • zabezpečení připojení - SSL;
  • port - 993.


odchozí pošta:

  • adresa poštovního serveru - smtp.yandex.ru;
  • zabezpečení připojení - SSL;
  • port - 465.


Přístup je poskytován prostřednictvím přihlašovacího jména a hesla Yandex.

POP3 protokol zahrnuje následující nastavení:

příchozí pošta:

  • adresa poštovního serveru - pop.yandex.ru;
  • zabezpečení připojení - SSL;
  • port - 995.


odchozí pošta:

  • adresa poštovního serveru - smtp.yandex.ru;
  • zabezpečení připojení - SSL;
  • port - 465.


Přístup se také provádí prostřednictvím vašeho uživatelského jména a hesla na Yandex.Mail. Popsali jsme tedy hlavní triky pro nastavení pošty na Yandexu. Pokud vás nějaká funkce přesto zajímá, zeptejte se v komentářích a my vám určitě odpovíme. Přeji hezký den!
08. prosince 2014 12
Komentář
Zadejte kód z obrázku:*
Kliknutím na obrázek aktualizujte kód, pokud je nečitelný
  1. leonid
    23 Leden 2015 16: 58
    odpovědět nikolaybogdanovich --- přešel na jednotku C - v programových souborech jsem našel složku oktlook express - vytvořil jsem si k ní zástupce a přesunul ji na plochu Ale když to otevřu, vyskočí 12 ikon (složek) a je to, ale neexistuje žádná pošta, aby to bylo možné otevřít z plochy?
  2. Nikolajbogdanovič
    23 Leden 2015 23: 38
    Pokud na ploše ještě nemáte ikonu aplikace Outlook Express, můžete ji vytvořit pomocí následující sekvence příkazů: klepněte pravým tlačítkem myši na prázdné místo na ploše → Nový → Zástupce → Procházet → Nepoužívaní zástupci → Microsoft Outlook → OK.
  3. leonid
    25 Leden 2015 12: 46
    Dal jsem na plochu zástupce Outlooku, ale když ho otevřu, vyskočí 12 podsložek (součástí outlooru), ale stále tam není žádná pošta Ale pomocí flash playeru jsem to udělal, jak jste řekl (odstranil jsem starý, stažený to, spustilo to) - vše funguje!
  4. владимир
    1. září 2015 13:53
    Odchozí e-maily se vracejí jako příchozí, jak to mohu zrušit?
  5. Kait.15
    1. září 2015 20:20
    Vladimíre, tento problém zpravidla nastává u samotného Yandexu. Po nějaké době by se pošta měla vrátit do normálu.
  6. Anna
    17. listopadu 2015 09:41
    Je možné nastavit email v práci se stejnou adresou jako doma?
  7. Kait.15
    17. listopadu 2015 10:40
    Anno, jak to myslíš? Můžete se přihlásit do schránky v práci, kterou používáte doma, nebo si můžete vytvořit pracovní email s podobnou adresou.
  8. TAMARA
    3. října 2017 00:22
    Požádal jsem o technickou podporu ohledně problému přijímání 500 zpráv stejného obsahu e-mailem a nebyly smazány, i když nyní visí v

    Pama jich má více než 500. Technická podpora mě v Odnoklassniki informovala, že zakázali příjem zpráv na můj email. A stále NEDÁVÁM ŽÁDNÉ DOPISY! Je to hrozné! DEJTE MI PROSÍM EMAIL JE TO VELMI DŮLEŽITÉ!!!
  9. Kait.15
    8. října 2017 13:22
    Tamaro, velmi zvláštní situace. Ale vzhledem k tomu, že jsme již měli zkušenosti s komunikací s technickou podporou Yandex, doporučuji, abyste se na ně obrátili se svými stížnostmi, protože máme informační zdroj, který nesouvisí s Yandex, což znamená, že vám nebudeme moci nijak pomoci k vyřešení problému ve vašem případě.
  10. lenkapddd
    21. listopadu 2023 10:04
    vše klaplo, moc děkuji!!! 
  11. Shaty
    Shaty
    4. prosince 2023 09:05
    Yandex.mail se mi líbí víc než Gmail.
  12. ahhlov
    ahhlov
    6. prosince 2023 09:17
    Podařilo se mi nastavit e-mail! Díky moc!