FreePrograms.me

Přihlášení do poštovní schránky Rambler

Вход в почтовый ящик Рамблер


Moderní internetová pošta se začala podobat spíše sociální síti, než tomu bylo před deseti lety. Nyní můžete poslat naprosto jakékoli informace poštou. Můžete si jej nastavit tak, aby vám odeslané e-maily byly okamžitě roztříděny nebo zcela smazány. Kromě schránky je obvykle poskytován určitý virtuální prostor, na který lze ukládat důležité informace, a pošta může být obvykle propojena s jedním účtem s cloudovým úložištěm.

Rambler Mail je jednou z 10 nejoblíbenějších poštovních služeb na světě. Má své vlastní originální funkce, které chybí i takovým gigantům, jako jsou Google a Yandex. Chcete-li vstoupit do své poštovní schránky, musíte dokončit autorizační proceduru. Za předpokladu, že schránka byla zaregistrována dříve. Je potřeba jít v prohlížeči lyubom na stránku, kde ve formuláři uvedete své heslo a přihlášení při výběru domény poštovní schránky. Rambler poskytuje několik domén, z nichž jednu byste si měli vybrat při registraci, například: @rambler.ru, @ro.ru, @lenta.ru a další.

Doporučení: pokud máte problémy s přihlášením nebo používáním pošty, použijte Prohlížeč Opera. Při práci s poštou Rambler se ukazuje lépe než ostatní.

Pokud jste registrováni v jakýchkoli jiných projektech společnosti Rambler, pak při přihlášení do Rambler-Mail systém automaticky vstoupí do všech ostatních služeb.

Pokud chcete ke své poště přistupovat z domova, osobního počítače, zaškrtněte políčko při přihlašování "Zapamatuj si mě", umožní to systému zapamatovat si vaše data a ušetří vám to nutnost je pokaždé znovu zadávat.

Ke své poštovní schránce můžete přistupovat následovně:

1. Když jste na hlavní stránce Ramler - http://www.rambler.ru/, klikněte na odkaz "Pošta" nebo klikněte "Vejít do", který se nachází v pravém horním rohu. Zároveň se vám zobrazí formulář, kam budete muset zadat své údaje. Pokud je vše zadáno správně, vaše jméno se zobrazí v horním řádku (řádek v horní části webu). Chcete-li přejít do své poštovní schránky, vyberte "Pošta".



2. V jakémkoli jiném projektu společnosti Rambler můžete kliknout na odkaz "Pošta", který se opět nachází v pravém horním rohu obrazovky. Budete automaticky přesměrováni do vaší schránky.

3.Pokud máte nainstalovaný panel nástrojů Rambler, tzv Rambler-Asistent (jinými slovy Toolbar), poté můžete kliknout na ikonu pošty na panelu, v zobrazeném okně uveďte své registrační údaje, budete přesměrováni přímo do vaší poštovní schránky.

Вход в почтовый ящик Рамблер
Pokud byla autorizace úspěšná, otevře se záložka pošty, budete ve složce „Doručená pošta“, která obsahuje všechny dopisy určené vám. Pokud vás systém neautorizuje, nejspíš jste udělali chybu při zadávání dat, zkontrolujte rozložení klávesnice a zadejte je znovu.

Nezapomínejte často kontrolovat svůj e-mail, ať vám nic důležitého neunikne. A také si pečlivě prostudujte dopisy, které vám byly zaslány kvůli spamu.
19. února 2016 52
Komentář
Zadejte kód z obrázku:*
Kliknutím na obrázek aktualizujte kód, pokud je nečitelný
  1. OLGA
    4 Leden 2015 19: 07
    Dobrý večer. Chci se vás zeptat, po zadání hesla pro přihlášení ke svému emailu se zobrazí prázdná stránka. pouze v rohu je uvedeno, že se jedná o rambler a je to, 2 týdny jsem se nemohl přihlásit, takže jsem pro vaši odpověď nechal záložní možnost.
  2. Vladimir
    14 Leden 2015 11: 01
    Už dva týdny se nemohu přihlásit ke svému e-mailu, došlo k chybě nahrávání, chvíli počkejte a už dva týdny čekám!
  3. Nikolajbogdanovič
    15 Leden 2015 21: 44
    Milá Olgo a Vladimíre, tato odpověď může vyřešit váš problém. Pečlivě zkontrolujte každou položku.
    Řešení problému:

    1. Nesprávné přihlašovací jméno nebo heslo:
    a) musíte zkontrolovat, zda je stisknuta klávesa Caps Lock;
    b) přepněte rozložení klávesnice na angličtinu nebo jiný požadovaný jazyk (pokud je povoleno v jiném jazyce, než ve kterém bylo vytvořeno heslo);
    c) deaktivujte speciální program, který automaticky přepíná rozložení klávesnice (pokud je nainstalován a povolen);
    d) místo kopírování ze schránky zadejte své přihlašovací jméno a heslo na klávesnici.
    Pokud problém nelze vyřešit nebo jste zapomněli heslo, můžete použít funkci obnovení hesla. Více o správě svého profilu na Rambleru se můžete dozvědět zde.
    2. Když se přihlásíte do své poštovní schránky, zobrazí se zpráva, že vaše poštovní schránka je zablokována.
    Pokud schránka nebyla delší dobu používána, je účet zablokován pro příjem dopisů. Můžete jej odemknout sami. Chcete-li to provést, přejděte na stránku http://id.rambler.ru/ (ze stolního počítače), do příslušných polí zadejte své uživatelské jméno a heslo a klikněte na tlačítko „Přihlásit se“. Dále na odemykací stránce, která se objeví, musíte znovu zadat své přihlašovací jméno a heslo a také zaškrtnout možnost „Odblokovat“ a kliknout na tlačítko „Přihlásit se“.
    3. Nastavení prohlížeče nemusí splňovat požadavky na e-mail:
    a) zkuste aktualizovat svůj prohlížeč;
    b) povolit soubory cookie v části „Nastavení“ / „Nástroje“ / „Ochrana osobních údajů“ (v závislosti na verzi prohlížeče);
    c) vymažte mezipaměť (dočasné internetové soubory) v části prohlížeče „Nastavení“ / „Nástroje“ / „Ochrana osobních údajů“;
    d) vypněte režim kompatibility (viz popis deaktivace zde), ujistěte se, že je na počítači správně nastaven čas;
    4. Neplatný bezpečnostní certifikát:
    a) ujistěte se, že čas na počítači je správně nastaven;
    b) zkuste na chvíli vypnout antivirus;
    c) Ujistěte se, že jsou nainstalovány všechny nejnovější aktualizace operačního systému.
    5. Schránka mohla být odstraněna.
    Když uživatel smaže svůj účet na Rambler (Rambler ID), poštovní schránka na Rambler Mail a veškerý její obsah jsou také zničeny bez možnosti obnovení.
    V tomto případě musíte zaregistrovat novou poštovní schránku. Přečtěte si více o registraci na Rambler zde na webu.
  4. Galina
    23 Leden 2015 16: 00
    Měl jsem na Rambleru další poštovní schránku a nemohl jsem ji otevřít.
    Pomoc.
  5. Nikolajbogdanovič
    23 Leden 2015 23: 24
    Galino, pokud poštovní schránka nebyla dlouhou dobu používána, je účet zablokován pro přijímání dopisů. Můžete jej odemknout sami. Chcete-li to provést, přejděte na stránku http://id.rambler.ru/ (ze stolního počítače), do příslušných polí zadejte své uživatelské jméno a heslo a klikněte na tlačítko „Přihlásit se“. Dále na odemykací stránce, která se objeví, musíte znovu zadat své přihlašovací jméno a heslo a také zaškrtnout možnost „Odblokovat“ a kliknout na tlačítko „Přihlásit se“.
  6. Victoria
    14. února 2015 16:37
    Ahoj! Nemohu se přihlásit do pošty Rambler, protože systém žádá o změnu hesla, ale nezobrazuje obrázek. Vyčistil jsem disk pomocí obslužných programů a smazal dočasné soubory prostřednictvím "Služby". Navrhli přihlášení přes jiný prohlížeč, ale to je třeba udělat z jiného počítače, jak jsem pochopil, nebo změnit prohlížeč na svém počítači. Děkuji, s pozdravem.
  7. Nikolajbogdanovič
    15. února 2015 10:53
    Victoria skutečně můžete použít jiný prohlížeč, ale na svém počítači, například standardní Internet Explorer nebo si stáhnout jiný. Další informace o obnovení hesla můžete získat kliknutím na tento odkaz http://help.rambler.ru/mail/mail-vhod-v-pochtovyj-yashik/1211/
  8. Victoria
    Victoria
    15. února 2015 14:34
    Nikolayi, děkuji.
  9. Řehoř
    9. března 2015 09:34
    Nemůžu pár týdnů ven) ani na mailovou stránku!!!!!!!!!! Píše chybu. potřebuji to!
  10. Nikolajbogdanovič
    10. března 2015 13:28
    přečtěte si pozorně http://help.rambler.ru/mail/mail-vhod-v-pochtovyj-yashik/1210/ Zde určitě najdete potřebné informace
  11. Nelya
    21. března 2015 05:18
    Z nějakého důvodu se nemohu dostat do svého e-mailu?
  12. Nikolajbogdanovič
    23. března 2015 09:39
    Nelyo, tady je odkaz. Postupujte podle něj a pečlivě si přečtěte informace. Pokud dodržíte všechny pokyny, okamžitě se dostanete do své poštovní schránky.
  13. Galina
    3. dubna 2015 10:22
    Nemohu zkontrolovat svůj e-mail déle než tři týdny. Používám ho několik let. nebyly žádné problémy. Co se děje?
  14. Nikolajbogdanovič
    6. dubna 2015 15:10
    Galino, zde je odkaz http://help.rambler.ru/mail/mail-vhod-v-pochtovyj-yashik/1210/ Sledujte jej a pečlivě si přečtěte informace. Zde jistě najdete přesně to, co potřebujete...
  15. Láska
    17. května 2015 01:17
    AHOJ! VŠE JSEM UDĚLAL JAK PÍŠEŠ, VSTUPIL JSEM DO HLAVNÍHO RAMBLERU, ALE POŠTA SE NEOTEVŘE, PÍŠE “MAIL” A VŠE JE BÍLÉ POLE... POUŽÍVÁM CHROM. Z MOZILY VSTUP MŮŽETE, ALE BUDE TO TRVAT VELMI DLOUHO...
  16. galena
    21. července 2015 18:46
    Ahoj. Nemohu se přihlásit do své pošty. Vše říká, že přihlašovací jméno nebo heslo je nesprávné!! Ale to nemůže být. Škoda, že neumím používat poštu. S pozdravem Galina
  17. Alexander
    Alexander
    1. října 2015 08:36
    Jen nechápu, co se stalo s Ramblerovou poštou? Fungovalo to dobře, občas mě žádali o heslo pro přihlášení, ale co se teď vůbec nemůžu dostat do schránky, nebo požadují, abych se znovu zaregistroval, moje předchozí údaje nejsou akceptovány a já ne? chci si změnit jméno.
  18. Kait.15
    1. října 2015 09:29
    Alexander, vymažte mezipaměť a soubory cookie ve svém prohlížeči. Pokud to nepomůže, skenujte pomocí antiviru nebo bezplatného léčivého nástroje Dr.Web CureIT.
  19. Smirnova Natalia Flexandrovna
    12. října 2015 21:55
    Dobrý večer! Dostal jsem odpověď od týmu Rambler, prosím upřesněte, o jakou poštovní schránku mluvíte?
    Včera večer jsem napsal Ramblerovi - help, dopis s prosbou o pomoc s odblokováním mé pošty, protože jsem ji nemohl otevřít déle než týden a očekávám dopis, který je pro mě velmi důležitý.
    Pomozte mi, prosím.
    předem děkuji.
    S pozdravem Natalia Alexandrovna Smirnova
  20. Inna
    28. října 2015 12:36
    PROSÍM POMOC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! obnovit poštovní schránku. Vytvořil jsem novou schránku speciálně pro komunikaci s technickou podporou; [chráněno e-mailem] Tento lze smazat, protože... byla vytvořena pouze pro volání o pomoc a obnovení přístupu k mé nejdůležitější schránce [chráněno e-mailem] Mám to na všech vizitkách, na všech webech, v bankách je na to napojený můj web!!!! Zde jsou odpovědi na otázky, které vám pomohou zotavit se:

    1. [chráněno e-mailem] heslo - amur123
    2. Na rok 2003 si přesně nepamatuji
    3. Verkina Inna Venediktovna
    4. 12. ledna 1971
    5. Charkov Ukrajina od 2007-2011 - Kyiv Star, od 2012 - Ukrtelecom
    6. [chráněno e-mailem]

    7. Příklady adres: [chráněno e-mailem] [chráněno e-mailem] [chráněno e-mailem] [chráněno e-mailem] [chráněno e-mailem]
    Přidat. Složky se jmenují - OVarchiv, KOSMETOLOGIE, Orchideje. Oriflame, iHerb. atd.

    8. Z počítače asi před 2 týdny. Poté byl vchod zablokován. A to z notebooku - 26 večer
    9. ŽÁDNÝ přístup!!! Z různých prohlížečů (Mozilla, Opera, Chrome) - NE
    10. Pouze Charkov. Ukrtelecom
    11. IP adresa - 94.178.205.72
    12. amur123
    13. Rodné příjmení matky – Dětková
    14. V poslední době jsem si nezměnil heslo
    15. Ne
    16. Nemám to svázané, ale je to možné +380-95-35-660-24
  21. Kait.15
    28. října 2015 14:54
    Inno, klikněte na tento odkaz https://id.rambler.ru/recovery/#/recover, zadejte svou e-mailovou adresu, odpověď na bezpečnostní otázku a dvakrát zadejte nové heslo.
  22. Šestaková Světlana
    28. října 2015 16:09
    Nelze se přihlásit do emailu! Stránka YouTube se okamžitě otevře a není možné přejít na stránku pošty
  23. Kait.15
    28. října 2015 20:43
    Světlano, v tomto případě raději zkontrolujte, zda váš počítač neobsahuje viry.
  24. Inna
    30. října 2015 21:58
    Kait.15, 28. října 2015 14:54
    Inno, klikněte na tento odkaz https://id.rambler.ru/recovery/#/recover, zadejte svou e-mailovou adresu, odpověď na bezpečnostní otázku a dvakrát zadejte nové heslo.
    Naprosto zbytečné rady. Již 3 týdny není přístup ke schránce. 2x zadám SPRÁVNÉ heslo - žádné přihlášení. Vyzkoušel jsem všechny možnosti zadání, odpovědi, bezpečnostní otázku „Oblíbené číslo“ - prošel jsem všechny možné i nemožné. - nefunguje to dříve, byl tu dotaz na rodné příjmení mé matky, 26. října jsem otevřel nový box na Rambleru a v kontrolním seznamu není vůbec žádné „Oblíbené číslo“!!!!!! Není možné odpovědět na něco, co se nestalo! Toto je PLNÁ MODIFIKACE!!!!!!
  25. Kait.15
    31. října 2015 11:09
    Inno, napište službě podpory http://help.rambler.ru/feedback/mail/
  26. BORIS
    4. listopadu 2015 07:35
    DRUHÝ DEN NEMŮŽU VLOŽIT DO E-MAILU, CO JSI DO NÍ NĚJAK DĚLALA
  27. Kait.15
    4. listopadu 2015 11:26
    Borisi, při zadávání hesla jsi vypnul Caps Lock?
  28. Galina
    9. listopadu 2015 20:40
    Nemohu se přihlásit do své pošty. Nejprve mi nabízeli změnu hesla... Nakonec mě donutili se znovu zaregistrovat Strange... Nechci...
  29. Dmitry
    19. listopadu 2015 05:40
    obnovit svou poštu! Kolik svinstva můžete trpět????
  30. Kait.15
    19. listopadu 2015 11:45
    Dmitry, kontaktujte podporu Rambler
    http://help.rambler.ru/feedback/mail/
  31. Nina
    2. prosince 2015 22:51
    Od září nemohu otevřít poštu [chráněno e-mailem] podané žádosti 101959395,102101873,102144844, vyplněný formulář Kdo pomůže?
  32. Kait.15
    3. prosince 2015 09:22
    Nino, počkej na odpověď od podpory.
  33. Tatiana
    Tatiana
    21. prosince 2015 19:02
    Stokrát jsem litoval, že jsem si otevřel e-mailový účet na Rambleru „Abyste otevřeli svou stránku, musíte sníst půl kila soli. Kdy tohle skončí?
  34. Sergey Anatolyevič
    1. února 2016 19:16
    Nemohu se přihlásit ke svému e-mailu, píše se, že přihlášení je nesprávné
  35. Kait.15
    1. února 2016 21:10
    Sergeji Anatoljeviči, ujistěte se, že zadáváte své přihlašovací údaje správně. Pokud není pochyb o správnosti vašeho zadání, pak byla vaše pošta možná zablokována kvůli hackování nebo dlouhé době nepoužívání vašeho poštovního účtu. Zkuste napsat na technickou podporu Rambler.
  36. Guzel
    10. února 2016 20:05
    Nemohu se přihlásit do své pošty. co dělat
  37. Kait.15
    11. února 2016 09:41
    Guzel, nejprve zkuste kliknout na tlačítko „Obnovit heslo“ na přihlašovací stránce.

    Pokud se nemůžete dostat ke svému účtu pomocí této metody, napište prosím službě zpětné vazby pomocí tohoto odkazu http://help.rambler.ru/feedback/mail/
  38. Madina
    17. května 2016 10:51
    Dobré odpoledne, už druhý den se nemohu přihlásit ke svému emailu, píše to, že stránka není dostupná.
  39. Alexej Švydko
    4. června 2016 10:44
    Již po mnohonásobně se nemohu přihlásit do své poštovní schránky zadáním správného hesla a přihlášení. Ten zatracený kus hardwaru vyžaduje novou registraci a změnu hesla. Zdá se mi, že vaše služba záměrně vytváří různé překážky pro uživatele Rambleru, jen aby vůbec ospravedlnila svou existenci. nelišíte se od běžných vyděračů. K čertu s vámi, zaregistruji svou poštovní schránku někde na Yandexu, i když budu muset upozornit mnoho lidí na změnu poštovní schránky. udus se svou mazaností. Zdravím tě - Alexey.
  40. Kait.15
    4. června 2016 10:47
    Alexey Shvydko, naše stránky nejsou žádným způsobem spojeny s Rambler, veškerou podporu poskytujeme na dobrovolné bázi. Pokud potřebujete mluvit konkrétně se službou podpory Rambler, napište sem http://help.rambler.ru/feedback/mail/
  41. Musa
    3. července 2016 12:58
    Nevím, kdo je zodpovědný za poštu Rambler. robot nebo člověk. velmi špatná velmi nespolehlivá pošta. Pokud nechcete, nebudete se později urážet. Toto je pošta, kterou nepotřebujete. jednoho dne neuvidíte svou poštu. Pokud ho nemáš, už nehledej. Taky nevím, kde je pošta. ale myslím, že to jsou lidé, kteří slouží lidem. Myslím, že je to nedbalost vůči vlastní práci nebo drzost člověka. Mimochodem, můj druhý email už zmizel.
  42. Igor
    23. března 2017 18:21
    Nemohu se dostat ke svému e-mailu přes telefon, ačkoli do určitého dne bylo vše v pořádku, na stolním počítači je vše v pořádku, mohu se bez problémů přihlásit. Tento problém se objevil nečekaně asi před měsícem.
  43. Kait.15
    24. března 2017 11:37
    Igore, pokud se přihlašujete přes aplikaci, zkuste ji přeinstalovat a poté se zkuste znovu přihlásit.
  44. dzael
    6. srpna 2017 19:48
    Dobrý večer! Četl jsem komentáře a byl jsem překvapen. Je to opravdu Rambler? To se nemůže stát!
  45. Alexander
    30. srpna 2017 13:54
    V okně „doručená pošta“ je 30 písmen a na hlavní stránce je zpráva „žádná písmena“. kam šli?
  46. Kait.15
    30. srpna 2017 20:51
    Alexandru, chybí písmena také ve složce Spam a dalších složkách? Pokud ano, doporučuji vám kontaktovat podporu Rambler a tento problém objasnit.
  47. Elena Eremina
    2. října 2017 14:04
    A co pošta??? Neexistuje způsob, jak se přihlásit.
  48. Kait.15
    2. října 2017 19:07
    Eleno, zkuste se přihlásit do Rambleru z jiného prohlížeče na vašem počítači (nebo jiném zařízení). Bude lepší, když si také zkontrolujete fungování Rambleru pomocí jiného internetového připojení.
  49. Helena
    3. října 2017 11:06
    Už týden nemám přístup ke svému e-mailu z jiného počítače pomocí žádného prohlížeče. Doma je zatím vše v pořádku. Obávám se, že i dům zmizí. Jezdí v kruzích. Vyžaduje registraci. nechci. Nyní mám velmi vážnou a potřebnou korespondenci poštou. Co se děje!!! Přišli jsme s nějakou novou tváří. Proč to sakra potřebujeme! Ať ten starý funguje jak má. Co je to za mail?! Před tím bylo vše v pořádku. Obnovit poštu Rambler!!!
  50. Kait.15
    8. října 2017 13:20
    Eleno, takové problémy zpravidla vznikají kvůli nepozornosti jejich uživatele. Ujistěte se, že jste své přihlašovací údaje zadali správně. Pokud je přihlášení na vašem počítači úspěšné, znamená to, že je s vaším účtem vše v pořádku. Případně můžete mít aktivovanou funkci automatického ukládání v prohlížeči na vašem počítači. Zkuste se odhlásit ze svého účtu, zkopírujte přihlašovací údaje a vložte je přesně do jiného prohlížeče v počítači. Pokud vás při pokusu o přihlášení stále vyzve k registraci, problém je skutečně na straně Ramblera. Společnost má podpůrnou službu, ale jak ukazuje praxe, jsou omezeny na standardní odpovědi. Doporučil bych vám, abyste se jen pro zábavu zkusili zaregistrovat pomocí stávajících přihlašovacích údajů. Své výsledky pište do komentářů.
  51. Galina
    5. dubna 2018 17:53
    Mám stejný problém, nemohu se přihlásit do své poštovní schránky z domácího hudebního přehrávače, ale mohu se snadno přihlásit z telefonu. Nezkoušel jsem použít noty - bylo to zbytečné. Zdá se, že tento tým nejsou lidé, ale hloupí roboti.
  52. Kait.15
    9. dubna 2018 10:02
    Galino, zkuste vymazat mezipaměť, soubory cookie a historii prohlížení v prohlížeči, který používáte na svém počítači. Také objasněte, zda je problém pozorován v konkrétním webovém prohlížeči nebo ve všech prohlížečích nainstalovaných na notebooku?