FreePrograms.me

Jak se přihlásit do pošty Yandex?

Как войти в Яндекс почту?


Budeme předpokládat, že poštovní schránka Yandex jste již registrováni. Nevíte však, jak na něm zkontrolovat svůj e-mail? Ujišťuji vás, že je to velmi jednoduché. Nyní si to krok za krokem ověříme. Každá poštovní schránka má svůj vlastní název, uprostřed kterého je nutně umístěn symbol @ (pejsek). Vše, co následuje po tomto „psu“, není nic jiného než stránka, která vám poskytla poštovní službu. Chcete-li tedy zkontrolovat, odeslat poštu a fotografie, musíte přejít na stránku, kde jste dříve zaregistrovali tuto poštu.

Doporučení: Nejlepší je pracovat s poštou Yandex v prohlížeči Yandex. Jedná se o vývoj jedné společnosti a málokdy se vzájemně střetávají. Vzniká proto méně problémů.

Как войти в Яндекс почту?


Jak vidíte, vpravo je formulář, do kterého jsme požádáni o zadání údajů, které jste uvedli při registraci.

V poli tzv přihlášení titulek by měl být vytištěn váš email. Můžete napsat pouze první část tohoto jména až po samotné @, nebo můžete napsat celé jméno. V terénu heslo, samozřejmě byste měli zadat heslo, které jste použili při registraci poštovní schránky. Aby nikdo jiný přesně neviděl, jaké znaky zadáváte, systém místo toho vypíše „hvězdičky“. Při zadávání hesla je důležité správné rozložení klávesnice, pokud se však něco stane, systém vám vysvětlí, co jste udělali špatně.



Po zadání údajů můžete bezpečně stisknout tlačítko Přihlásit. A tak jsme se dostali do naší schránky, kde můžeme poštu přijímat nebo naopak odesílat.

Stojí za zmínku, že pošta Yandex je jednou z nejpopulárnějších na internetu. A to není jen zásluha reklamy. Má mnoho funkcí, které mohou být užitečné při vaší práci. Nešetřete tím čas, podívejte se na to blíže. Takže jsme přišli na to, jak se přihlásit k poště na Yandex. Doufám, že vám tato operace nezpůsobila žádné problémy. Přeji vám hodně štěstí při používání této služby od Yandexu.
19. února 2016 126
Komentář
Zadejte kód z obrázku:*
Kliknutím na obrázek aktualizujte kód, pokud je nečitelný
  1. Nicholas
    28. října 2014 21:36
    Ahoj. Kód jsem dostal přes SMS, zadal, zaregistroval se, ale mail se neotevře. Prosím, pomozte mi přihlásit se do mé pošty.
  2. adminvag5
    29. října 2014 19:16
    Nikolay, mohl bys napsat, co přesně ta stránka zobrazuje, když se pokusíš přihlásit?
  3. marina
    23. listopadu 2014 22:03
    Dobrý den, nemohu se přihlásit do pošty Yandex z mého notebooku Poslední rok jsem se rozhodl zkontrolovat poštu na svém notebooku, ale ne vůbec neotevřete ani obnovení hesla. Odpověď - Internet Exp nemůže zobrazit stránku Nic nerozumím, obecně v tom nejsem příliš pokročilý. Když došlo k chybě s poštou, udělal jsem vše na tabletu, ale tady to nefunguje. Prosím, pomozte mi vyřešit problém (((Děkuji. Marina
  4. adminvag5
    25. listopadu 2014 20:46
    Marina, je to problém jen s IE nebo i s jinými prohlížeči?
  5. Elena Valerievna
    20. prosince 2014 18:12
    Vše je v pořádku, ale pro mírně hloupé, myslím sebe, by bylo potřeba rozluštit pojmy cache, prohlížeč a všechno podobné. Kdybych to viděl někde na tabletu. Děkuju.
  6. Igor
    21. prosince 2014 23:07
    Ahoj! Nemohu se přihlásit do své poštovní schránky, protože jsem ji dlouho nekontroloval a zapomněl jsem heslo. Aby pokračovali, požadují kontrolní slovo, ale já si to prostě nepamatuji. Pomozte mi to zjistit a otevřít poštu, protože tam skončily velmi důležité dopisy z práce.
  7. adminvag5
    23. prosince 2014 16:32
    Eleno Valerievno, stačí zadat „počítačové termíny“ nebo „počítačový slang“ do libovolného vyhledávače a první odkaz vám poskytne téměř všechny počítačové koncepty

    Igore, v tomto případě raději požádejte o pomoc podporu Yandex http://help.yandex.ru/direct/?id=926173
  8. leonid
    21 Leden 2015 21: 04
    Dobré odpoledne Pomozte mi umístit zástupce pošty na plochu (Win XP) Kliknutím vytvořím zástupce na ploše - ve znaku píšu Outlook Express a v odpovědi nemůžeme najít zástupce Outlooku plochu, ale když ji otevřu, pošta se stále nezobrazuje a tabulka je Outloorf!
  9. Nikolajbogdanovič
    21 Leden 2015 22: 03
    Leonide, přejděte na jednotku C (nebo na tu, kde je nainstalován váš Microsoft Office), otevřete složku s kancelářským balíkem a najděte ikonu Outlook Express. Poté klikněte pravým tlačítkem na tuto ikonu a vyberte „Odeslat na plochu (vytvořit zástupce)“ To je vše.
  10. Olga
    13. dubna 2015 18:49
    Koupil jsem si tablet, ale nevím, jak používat Yandex a jak se přihlásit. Zadám své uživatelské jméno a heslo a co potom?
  11. Nikolajbogdanovič
    15. dubna 2015 10:54
    Olga, přejděte na odkaz http://www.yandex.ru/. v pravém horním rohu je nápis mail a musíte zadat své uživatelské jméno a heslo
  12. olesya
    29. května 2015 12:20
    prosím, řekněte mi, jak mohu umístit svou fotografii avatara na poštu Yandex, zaregistroval jsem se na svém mobilním telefonu a nyní se chci přihlásit ke své poště přes počítač a nefunguje to, řekněte mi, jak se přihlásit))
  13. Nikolajbogdanovič
    31. května 2015 22:33
    Olesya, přejděte na odkaz http://www.yandex.ru/ v pravém horním rohu je nápis mail, zadejte tam své uživatelské jméno a heslo
    Svůj avatar si můžete změnit nebo ho umístit zde https://passport.yandex.ru/auth?retpath=https%3A%2F%2Fpassport.yandex.ru%2Fpass
    port%3Fmode%3Dpassport&ncrnd=80682
  14. Irene
    4. června 2015 22:46
    Nemohu se přihlásit do své pošty
  15. Nikolajbogdanovič
    9. června 2015 10:52
    Irino, zde je odkaz pro zadání https://mail.yandex.ua/ Pokud to nefunguje, kontaktujte podporu http://help.yandex.ru/direct/contact-us.xml
  16. Irene
    26. června 2015 00:04
    Uvádím svůj e-mail a heslo, ale nemohu se přihlásit ke svému e-mailu, co se děje?
  17. Nikolajbogdanovič
    30. června 2015 11:34
    Irino, zde je odkaz pro zadání https://mail.yandex.ua/ Pokud to nefunguje, kontaktujte podporu http://help.yandex.ru/direct/contact-us.xml
  18. Ljudmila Serafimovna Emelina
    26. srpna 2015 11:01
    Dostal jsem se k počítači. Zaregistroval jsem se na webu TOLOKA - to je Yaedex, požádali mě, abych vymyslel uživatelské jméno. z nápovědy jsem si vybral miss.liud-emelina, protože \. Nic jiného nebylo. A teď se pošta stala slečnou s tímhle a tím starým [chráněno e-mailem] zmizel
    Objevil se nový disk, ale ten starý obsahuje spoustu informací. co mám dělat?
    LUDMILA
  19. Vladimir
    8. září 2015 16:35
    Ahoj. Při přihlašování na některé stránky je problém s heslem. 23.07.2015 na návrh účtu změnil heslo. Prosím, pomozte mi vyrovnat se s aktuální situací. S pozdravem Vladimír Stěpanovič Baranov.
  20. Kait.15
    8. září 2015 18:01
    Vladimíre, o jakých stránkách se bavíme? Změnili jste heslo na Yandex.Mail?
  21. Polina Batovská
    13. září 2015 14:14
    Dobrý den, mám stejný problém. Bydlím v Simferopolu a teď nemůžu otevřít to, co bylo na Yandexu. Pošta tedy nasbírala téměř 16000 XNUMX dopisů Počítač nemá dostatek paměti. Nemohu však otevřít poštu a odstranit dopisy. Nyní máme jiné ruské telefonní číslo.
  22. Kait.15
    13. září 2015 20:44
    Polina Batovskaya, pokud se nemůžete přihlásit do Yandex.Mail, zkuste obnovit přístup. https://passport.yandex.ru/passport?mode=restore
  23. Zhora Ergeshov
    15. září 2015 10:22
    Vážení! Nevím, co se stalo s poštovní službou, už asi rok se nemůžu přihlásit přímo přes Yandex, vždycky vyleze nějaký odpad - obrovský modrý šikmý modrý, je dobré, že najednou Propojil jsem svou poštu na Yandexu s mail.ru. (jeden sběratel) Vysvětlete prosím, co dělat dále, abyste plně využívali poštu Yandex?
  24. Kait.15
    15. září 2015 10:31
    Zhora Ergeshov, když přejdete na Yandex.Mail z jiného počítače, objeví se to samé?
  25. Valery
    28. října 2015 12:42
    Zapomněl jsem heslo, žádají mě, abych si zapamatoval oblíbené jídlo, které jsem zadal. Poštu jsem nainstaloval už dávno, nepamatuji si jídlo. Je možné poslat na můj telefon e-mailem kód pro změnu hesla?
  26. Kait.15
    28. října 2015 14:57
    Valery, pokud jste při používání pošty nepropojili telefonní číslo, nebudete moci obnovit svou poštu pomocí SMS. Přejděte na stránku obnovení přístupu, kde můžete obejít proces zadávání kontrolní odpovědi https://passport.yandex.ru/restoration/form
  27. Natalia
    15. listopadu 2015 10:03
    Jak zobrazit e-mail, aniž byste opustili stránku
  28. galena
    4. prosince 2015 14:31
    Nemohu se přihlásit na svou starou e-mailovou adresu, pamatuji si přihlašovací jméno a heslo, pomozte mi přihlásit se
  29. Kait.15
    4. prosince 2015 15:26
    Galino, vaše pošta mohla být zablokována systémem po dlouhé době nečinnosti. Pro obnovení přístupu zkuste vyplnit formulář. https://passport.yandex.ru/restoration/form
  30. galena
    5. prosince 2015 16:32
    najít můj mail na Yandexu
  31. Yuri
    14. prosince 2015 12:20
    Proč se po otevření e-mailu objeví „změnit heslo“?

    Proč se po otevření e-mailu objeví „změnit heslo“ VYPLNIL JSEM NOVOU PŘIHLÁŠKU A STÁLE SE NEMŮŽU PŘIHLÁSIT?
  32. Kait.15
    14. prosince 2015 16:43
    Yuri, řekni nám více o svém problému. Kde a v jakém okamžiku se zobrazuje zpráva „Změňte heslo“, co jste se již pokusili vyřešit.
  33. Dtybfvby
    22. prosince 2015 11:25
    Už mě nebaví přihlašovat se ke své poště Yandex
  34. Kait.15
    22. prosince 2015 17:02
    Dtybfvby, popiš svůj problém blíže
  35. Ilya
    2. dubna 2016 19:24
    Nemohu otevřít poštu Yandex [chráněno e-mailem]
  36. Kait.15
    2. dubna 2016 20:52
    Ilyo, co se zobrazí na obrazovce při pokusu o přihlášení?
  37. román
    5. dubna 2016 16:50
    Co se děje, znám své uživatelské jméno a heslo a nemohu se přihlásit do své poštovní schránky Yandex.
  38. Kait.15
    6. dubna 2016 09:24
    Romane, problém je relevantní pro všechny prohlížeče, zkontroloval jsi systém na přítomnost virů? Je správné přihlášení z mobilních zařízení?
  39. светлана
    15. dubna 2016 12:37
    Nemohu se přihlásit do své pošty
  40. Řehoř
    6. května 2016 19:31
    Nemohu se přihlásit ke svému e-mailu, píše mi špatné heslo.
  41. Kait.15
    7. května 2016 08:37
    Gregory, zkuste postup pro obnovení hesla.
  42. Natalia
    28. května 2016 00:37
    Přešel jsem na Windows 10 a můj starý email zmizel. Nepamatuji si heslo. Stále existují dopisy sledující zásilky atd. Jak se vrátit?
  43. Kait.15
    28. května 2016 11:31
    Natalyo, vše, co musíte udělat, je projít procesem obnovení hesla na stránce Yandex
  44. Vladimir
    17. června 2016 11:59
    Můj e-mail zmizel z počítače Měl jsem potíže s jeho obnovením a změnou hesla Trvalo to dva dny a zase zmizelo Až donedávna nebyly žádné problémy E-mail mé ženy je stále tam Dosud jsem nepřišel na důvod 17
  45. Kait.15
    18. června 2016 09:10
    Vladimíre, co myslíš tím, když se řekne „zmizel“?
  46. Tamara Nikolaevna
    24. června 2016 16:38
    Dobrý den, zapomněl jsem heslo pro přihlášení ke svému emailu, můžete mi poradit, jak ho obnovit nebo změnit?
  47. Kait.15
    24. června 2016 17:49
    Tamara Nikolaevna, na hlavní stránce Yandex je v pravém horním rohu přihlašovací okno. Vedle sloupce „Heslo“ je otazník, na který musíte kliknout. Dále se na obrazovce otevře okno pro obnovení přístupu, ve kterém budete muset postupovat podle všech pokynů systému.
  48. ivan
    14. července 2016 17:11
    potřebovat email
  49. vyacheslav
    17. července 2016 14:23
    Dobrý den, nemohu se přihlásit do své poštovní schránky Yandex. [chráněno e-mailem]
  50. Kait.15
    18. července 2016 10:11
    Vyacheslave, popište problém podrobněji. Co se zobrazuje na obrazovce, jaké kroky jste již provedli k vyřešení problému, například jste se pokusili obnovit heslo?
  51. marina
    27. července 2016 11:02
    Dobrý den, posledních 10 dní se nemohu přihlásit do emailu z tabletu, když se o to pokusím, email se začne načítat, ale nikdy se neotevře, vyhodí mě to z internetu na domácím počítači, vše funguje dobře, co by to mohlo být? MŮJ mail [chráněno e-mailem]
  52. Kait.15
    27. července 2016 18:08
    Marina, zkuste restartovat tablet a přeinstalovat poštovní aplikaci na zařízení. V systému se často vyskytují systémové závady, jejichž výsledkem jsou jednoduché kroky, jako jsou tyto, které pomohou problém vyřešit.
  53. Ilja Kaznačejev
    2. srpna 2016 20:33
    Nemohu otevřít svou poštu, jako by ji někdo smazal.
  54. Kait.15
    3. srpna 2016 09:52
    Ilyo Kaznacheev, když se pokusíte přihlásit do své pošty, zobrazí se vám zpráva, že pošta byla smazána nebo že bylo zadáno nesprávné přihlašovací jméno nebo heslo?
  55. zanakurminovic
    17. srpna 2016 11:19
    děkuji za pomoscz!
  56. Mishcharina Elena
    20. srpna 2016 06:55
    Můj počítač je nefunkční a nemohu se přihlásit k účtu někoho jiného. pošta
  57. Kait.15
    20. srpna 2016 14:36
    Mishcharino Eleno, jsi si jistý, že máš správné přihlašovací jméno a heslo? Je docela možné, že byste měli provést postup obnovení hesla a nastavit nové heslo.
  58. Alexander
    13. září 2016 13:35
    Měl poštu [chráněno e-mailem]. Nemohl jsem se přihlásit, založil jsem nový. ale ten starý má pořád peníze a informace.
    žádné telefony. Přihlásit se pouze na nový email, co mám dělat???
  59. Kait.15
    13. září 2016 13:37
    Alexandre, pokuste se obnovit přístup ke svému poštovnímu účtu, protože... Bez toho nebudete mít přístup k informacím v něm obsaženým.
  60. fetser.erika
    27. září 2016 08:55
    pokaždé, když dojde k problému s přihlášením do vaší pošty, zobrazí se spořič obrazovky pro váš mobilní telefon, telefon nepodporuje komunikaci s Yandexem a internetem, nepodporuje zastaralé úpravy telefonu
  61. Kait.15
    27. září 2016 09:26
    fetser.erika, pak vám můžeme pouze doporučit, abyste aktualizovali svůj smartphone.
  62. светлана
    27. září 2016 17:48
    jak se přihlásit na můj email?
  63. Kait.15
    28. září 2016 08:14
    Světlano, popíšeš-li svůj problém blíže, pokusíme se ti pomoci.
  64. Ivan
    28. září 2016 22:06
    Ztratil jsem e-mailovou schránku
  65. Kait.15
    29. září 2016 09:26
    Ivane, rozumím tomu správně, že si nepamatuješ svou e-mailovou adresu?
  66. Alexander
    2. října 2016 15:46
    Nemohu jít na svou e-mailovou adresu, je to cizí
  67. Kait.15
    4. října 2016 07:21
    Alexandro, pokud při přihlašování k e-mailu vidíte ve svém prohlížeči jiný účet, zkuste vymazat mezipaměť a soubory cookie.
  68. Valentina
    11. října 2016 21:42
    Děkuji, vše je velmi jednoduché a jasné.
  69. Víra
    23. října 2016 16:45
    Toto je moje adresa, která mi doposud dobře sloužila. Dnes to bez zjevného důvodu nemohu otevřít. Protože Nemohu otevřít svou poštu, nemohu vůči nikomu vznášet žádné nároky. Mám založit nový box? S úctou, ale bez pochopení Věry Gromové jsem své komentáře zkopíroval

    Pošta, kterou jsem bezpečně bez problémů používal více než měsíc, se dnes neotevřel
  70. Kait.15
    24. října 2016 10:49
    Veru, z tvého komentáře není jasné, zda jsi prošel procedurou obnovení hesla nebo nějakými jinými kroky k získání přístupu k tvému ​​e-mailu?
  71. raisadorodneva
    28. října 2016 23:22
    Nemohu se přihlásit ke svému e-mailu, Raiso
  72. Kait.15
    29. října 2016 10:27
    raisadorodneva, prošla jsi procedurou obnovení hesla?
  73. Julie
    30. října 2016 13:40
    Je možné obnovit e-mail podle příjmení, jména a data narození?
  74. Kait.15
    31. října 2016 07:45
    Julie, ne, potřebuješ potvrzení buď pomocí propojeného mobilního telefonu, nebo zodpovězením bezpečnostních otázek.
  75. Olga
    26. listopadu 2016 23:20
    Nemohu se přihlásit do své pošty. Pomoc!!! Nechci vytvářet nový účet, nemohu otevřít Skype! Vše je propojeno! POMOC!!! Nepamatuji si své heslo. Použil jsem rady, ale nefungovalo to. Co mám dělat??? Píšou, že takový účet neexistuje nebo byl smazán. Nesmazal jsem to!
  76. Kait.15
    27. listopadu 2016 14:32
    Olgo, nejprve se musíte ujistit, že zadané přihlášení je správné, když procházíte postupem obnovy. Pokud tomu tak není, měli byste mít podezření, že váš účet byl systémem skutečně smazán, například pokud jste si účet dlouho neotevřeli. V takovém případě zkuste znovu projít registrační procedurou a zkuste znovu vytvořit předchozí přihlašovací údaje Yandex.
  77. Panzhenskaja Ljudmila Michajlovna
    28. listopadu 2016 19:24
    Nemohu se přihlásit do pošty Yandex pomocí tohoto e-mailu.
  78. Kait.15
    28. listopadu 2016 20:21
    Panzhenskaya Lyudmila Mikhailovna, zkontrolujte prosím, zda je přihlašovací jméno a heslo, které zadáváte, správné. Pamatujte, že jste možná nedávno změnili heslo. Pokud jste si jisti, že zadané heslo je správné, měli byste projít procesem obnovení.
  79. Chrustacheva Natalya Vasilievna
    15 Leden 2017 11: 06
    Prosím, pomozte mi přihlásit se na můj email.
  80. Kait.15
    15 Leden 2017 15: 44
    Natalyo Vasiljevno, pokud popíšete svůj problém podrobněji a také popíšete kroky, které jste již provedli pro přihlášení do vaší pošty, pokusíme se vám pomoci
  81. Liliana
    30 Leden 2017 08: 04
    Nemohu otevřít poštovní schránku, zadávám správně heslo, co mám dělat?
  82. Kait.15
    30 Leden 2017 08: 15
    Liliano, ve většině případů je problém spojený s přihlášením do pošty nesprávné heslo. Několikrát zkontrolujte správnost zadaného přihlašovacího jména a hesla, zkuste se přihlásit z jiného prohlížeče nebo zařízení. A poté se můžete pokusit provést postup obnovení hesla.
  83. Vitali
    3. února 2017 15:34
    Nepřihlašujte se ke svému emailu. Zapomněl jsem svá hesla. Pomoc. +7 921 9664792
  84. Kait.15
    4. února 2017 10:32
    Vitaly, zkusil jsi projít procesem obnovení hesla na webu Yandex?
  85. cfntyjdf hjpf
    8. února 2017 14:12
    Nemohu se dostat do pošty
  86. Kait.15
    8. února 2017 19:46
    cfntyjdf hjpf, zkontrolujte, zda jste správně zadali přihlašovací jméno a heslo. Poté můžete zkusit postup obnovení hesla.
  87. Alla Minková
    11. března 2017 07:56
    Děkuji mnohokrát, jsem velmi rád, že nyní mám znovu poštu yandex.ru. Opravdu chci, abychom se navzájem neztratili. Ať se vám ve všem daří. Alla Minková, Tommot.
  88. Alexander
    12. července 2017 11:53
    Nemohu se přihlásit do své pošty, nepamatuji si své heslo.
  89. Kait.15
    13. července 2017 21:57
    Alexandre, pokuste se provést postup pro obnovení přístupu, měly by existovat kroky, které vám umožní obnovit vaše přihlášení.
  90. valenina
    13. srpna 2017 16:34
    Dobrý den, po obnovení počítače. Po viru. Nemohu se dostat do svého Světa. jak být. a jsou tam přátelé a fotky před mnoha lety To je hrůza! Jak . jak být!!!
  91. Kait.15
    19. srpna 2017 08:47
    Valenino, pokud se nemůžete přihlásit na mail.ru ze svého počítače, zkuste tento postup provést z jiného zařízení, například smartphonu, a ujistěte se, že zadaná data jsou správná. Pokud se stále nemůžete přihlásit, postupujte podle postupu pro obnovení hesla.
  92. Gaponova Natalya
    5. září 2017 22:32
    Potřebuji obnovit svůj e-mail, ne vytvářet nový. Moji přátelé tuto moji adresu znají a nechci ji měnit.
  93. Kait.15
    7. září 2017 17:19
    Natalya, v okně pro zadání přihlašovacích údajů klikněte na tlačítko „Zapamatovat heslo“ a poté postupujte podle pokynů systému. Potvrzením své účasti v účtu můžete obnovit přístup.
  94. GREGORY
    10. listopadu 2017 13:21
    PRÁVĚ JSEM USPOŘÁDAL NOVOU E-MAILOVOU ADRESU A NOVÉ HESLO PRO YANDEX. VÁŠ POČÍTAČ HO NECHCE ROZPOZNAT, AUTORIZOVAT, NEVYTVÁŘÍ MŮJ ÚČET, OBECNĚ NĚJAKÝ PAS PRO YANDEX, SITUACE JE ZÁKLADNÍ NEMOŽNOST VYTVOŘIT SI INTERNETOVOU SCHRÁNKU, AČKOLIV JSEM ZNOVU VYPLNIL FAŠISMUS VE VZTAHU K MNĚ OSOBNĚ VÁŠ KANCELÁŘ VYTVOŘIL MLUVÍCÍHO ROBOTA, ALE NEMŮŽE VYTVOŘIT NORMÁLNÍ, JEDNODUCHÝ PROGRAM NA VYTVÁŘENÍ SCHRÁNEK PRO DĚLNÍKY A POLNÍKY TOTO JE VAŠE PROFESIONÁLNÍ Ostuda. BUĎTE ZDRAVÍ A NEKAŠLETE. BÝVALÝ ODESSKÝ GRIGORY.
  95. Kait.15
    11. listopadu 2017 08:04
    Dobré odpoledne, Gregory. Jsme informačním zdrojem a v žádném případě nejsme spojeni se společností Yandex. Chceme vám však pomoci začít používat e-mail. Z vaší zprávy to není úplně jasné: již jste si zaregistrovali účet a nemůžete se přihlásit, nebo je vše zaseknuté ve fázi registrace? Pokud se jedná o problém s přihlášením, vidím, že váš klíč CapsLock je aktivní. Při zadávání hesla pro poštovní schránku byste měli vzít v úvahu nejen rozložení klávesnice, ale také velikost písmen.
  96. Vladimir
    7 Leden 2018 02: 04
    zapomněl jsem heslo, co mám dělat
  97. Kait.15
    7 Leden 2018 13: 07
    Vladimíre, musíte projít procedurou obnovení hesla. Chcete-li to provést, v okně autorizace ve sloupci „Heslo“ vyberte ikonu s otazníkem a postupujte podle dalších pokynů systému.
  98. Naděje
    8 Leden 2018 18: 56
    obnovení hesla na základě bezpečnostní otázky... otázka: rodné příjmení matky - a není možnost zvolit jinou otázku, měl jsem dotaz: příjmení mého oblíbeného zpěváka... proč se otázka nezmění... na stránky???? No já to nechápu!!!!!!!!!!!!
  99. Kait.15
    9 Leden 2018 14: 22
    Doufám, že při registraci jste měli položit tři bezpečnostní otázky. Po obnovení hesla systém zobrazí jednu náhodnou otázku. Můžete zkusit restartovat proces obnovy, ale není pravda, že se problém změní.
  100. Bronisław
    18. března 2018 02:42
    Nemohu se přihlásit do své pošty. Proč taková složitost?
  101. Kait.15
    18. března 2018 09:52
    Bronislave, s jakými konkrétními problémy jste se během autorizačního procesu setkali?
  102. Andrew
    18. března 2018 21:00
    jak se mohu přihlásit ke svému e-mailu pomocí svého hesla?
  103. Kait.15
    20. března 2018 10:14
    Andrey, podrobný proces autorizace je popsán v článku. Pokud se nemůžete přihlásit, protože... systém indikuje, že přihlašovací jméno nebo heslo bylo zadáno nesprávně, znovu zkontrolujte správnost zadaných údajů, například zda je nainstalováno správné rozložení klávesnice, zda je deaktivována klávesa Caps Lock a zda se v něm nenacházejí nějaké další znaky, např. jako prostory. Pokud nejsou žádné chyby, klikněte na autorizační stránce na tlačítko „Zapamatovat heslo“ a postupujte podle dalších pokynů systému.
  104. Naděje
    9. dubna 2018 17:46
    Proč se nemohu přihlásit do své pošty? Kdo na tuhle hloupost přišel? Kdo se rozhodl oddělit nás od Yandexu?
  105. Kait.15
    11. dubna 2018 12:53
    Naděždo, popiš svůj problém podrobněji. Hlavním důvodem nemožnosti přihlásit se k e-mailovému účtu je zpravidla nesprávné přihlašovací jméno a heslo. Pokud jste si jisti, že zadaná data jsou správná, projděte procesem obnovení přístupu (vyberte tlačítko „Zapamatovat heslo“).
  106. Natalia
    19. června 2018 20:35
    Nemohu přečíst můj nový e-mail
  107. Helena
    16. července 2018 10:03
    16. července 2018. Bohužel už 2 měsíce se mi nedaří přihlásit se na svůj email napoprvé. Dnes, i když jsem prošel všemi kroky k přihlášení ke své poště, nemohu se znovu přihlásit. Prosím o pomoc.
  108. Kait.15
    31. července 2018 22:09
    Eleno, popiš svůj problém podrobněji, co přesně se zobrazuje na obrazovce, když se pokoušíš přihlásit na svůj email?

    Jste si jisti, že informace, které poskytujete, jsou správné? Pokud ano, zkuste se přihlásit přes jiné zařízení a nejlépe se připojit k jiné síti.

    Pokud jste se stále nemohli přihlásit, postupujte podle postupu pro obnovení přístupu (na stránce autorizace je tlačítko „Nelze se přihlásit“).
  109. Kateřina
    7 Leden 2019 11: 10
    Nemohu najít svůj email. Prosím, pomozte vám přeji krásné Vánoce!
  110. Lydia
    31 Leden 2019 18: 00
    Nemohu se přihlásit do své poštovní schránky
  111. Vasily
    10. února 2019 12:46
    Vypadá to, že se tady nikdo nemůže přihlásit do jejich pošty, je to nějaký blázinec, proč pak potřebujeme tuto poštu.
  112. Petr Alekseevič Umrikhin
    13 Leden 2020 00: 44
    prosím pomozte Omylem jsem se odhlásil a dostal jsem SMS 998362, ale nemůžu
    vejít do
  113. Svetlana
    6. února 2020 11:45
    Nemohu otevřít poštu.
  114. Skvorcovová Olga Vladimirovna
    16 Leden 2021 14: 33
    Nemohu se přihlásit do své poštovní schránky
    1. vtb69
      29. března 2021 12:06
      Co přesně nefunguje?
  115. Olgy Kozlové
    24. listopadu 2022 22:27
    Nemohu obnovit svůj e-mail
  116. Solovjová Světlana
    10. dubna 2023 06:41
    V prohlížeči Yandex není žádná jednoduchost. Obecně platí, že v pravém okně není žádný odkaz pro přihlášení. Je tam čtvereček s poštovní obálkou, když na něj kliknete, objeví se úplně jiný obrázek, v poli není možné zadat staré přihlašovací jméno a heslo, ale můžete vytvořit pouze novou schránku. A i v ID profilu je pouze sloupec pro vytvoření krabice. Není možné otevřít starou poštovní schránku Yandex v prohlížeči Yandex, podpora také není obr. Raw platforma se studentskými specialisty
  117. Mulganov Michail
    18. dubna 2023 20:02
    Nemohu se přihlásit ke svému starému pracovnímu e-mailu, který prostě potřebuji. Změnil jsem telefon a číslo. Zaregistroval jsem svůj e-mail před mnoha lety na starém telefonu. Teď mám problém. Nemohu se přihlásit. Řekněte mi, jak to lze provést, s ohledem na to, že nemám starý telefon a nepamatuji si heslo. Jak můžete obnovit svůj starý e-mail a zadat do něj podrobnosti o novém telefonu? Díky předem!
    1. adminvag
      22. dubna 2023 13:49
      Dobré odpoledne, můžete obnovit ve dvou případech;
      Zadali jste záložní e-mail a pomocí něj můžete obnovit přístup ke svému účtu.
      A druhým je obnovení starého telefonního čísla a jeho použití pro přístup k vaší poště.
  118. leonid
    25. října 2023 20:09
    Nemohu najít přihlašovací údaje do své poštovní schránky.
    Snažím se znovu zaregistrovat, dostanu se k nahlášenému kódu, například 562-19, když vyplním řádek - nevytiskne se, pokud tam není, mohl být kód zadán. Proto mi to nejde.
  119. Valerij Salník
    25. října 2023 21:16
    Zapomněl jsem své e-mailové jméno a heslo na Yandex.ru - pomozte mi je obnovit.
    Předem děkuji. V.D.Salník
  120. román0902
    22. listopadu 2023 14:34
    Nechápu důvod, proč nemáte přístup ke své poště, se mnou je vše v pořádku.
  121. Tulipán
    Tulipán
    4. prosince 2023 11:57
    Užitečný článek pro začínající uživatele PC a internetu.