Potřebujete mobilní aplikaci pro vaši firmu?
Podívali jste se někdy na rodinu, která by měla trávit čas spolu, ale místo toho všichni telefonují a posouvají se, soustředí se, nudí se nebo se dokonce bojí? Vzhledem k tomu, že toto je věk technologií, může chytrý telefon znamenat, že člověk sleduje zprávy, pracuje, hraje si, baví se na sociálních sítích, nakupuje, chatuje s kamarádem nebo třeba dělá úkoly ve škole.
Statistika mobilních aplikací pro rok 2023 uvádí, že v Apple Store je k dispozici 1,96 milionu aplikací a Play Store Google - 2,87 milionu. Od škol po nadnárodní společnosti se všichni přiklánějí k vytvoření vlastní mobilní aplikace, aby byli více propojeni v globálním měřítku a usnadnili lidem přístup ke všemu, co chtějí, rychlým klepnutím na obrazovku smartphonu. V tomto článku se podíváme na výhody mobilních aplikací pro vaši firmu.
Mobilní aplikace má pro vaši firmu mnoho různých výhod. Kontaktujte odborníka, vytvoří vlastní mobilní aplikace v souladu s vaší vizí vám může pomoci vybudovat loajalitu ke značce, zlepšit vztahy se zákazníky a zůstat relevantní, moderní a na špičce nových technologií. Ale co to znamená? Jak může aplikace posílit vztahy se zákazníky? Řekněme to takto: v dnešní době chtějí lidé šetřit čas; Čas je cenným majetkem, a proto je důležité najít způsoby, jak ho lidé ušetřit – a podniková aplikace to může udělat za ně. Pokud si například chcete koupit potraviny, ale musíte chodit do práce a nemáte čas, můžete otevřít aplikaci Grocery, klepnout na požadované produkty, přidat je do košíku, k pokladně a voila! Právě jsi šel nakoupit potraviny.
Pojďme se tedy podívat na různé výhody mobilní aplikace pro vaši firmu:
Zvyšuje povědomí o značce
Značková aplikace vám umožňuje šířit informace o vaší firmě jediným kliknutím. Lidé tak mohou lépe vědět, kdo jste a jaké služby nabízíte. Aplikace navíc vytvářejí příležitost pro značky, aby posílily své emocionální spojení se svými zákazníky. Značková aplikace dává lidem vědět o vaší firmě a usnadňuje jim obchodovat s vámi pomocí několika klepnutí nebo kliknutí.
Umožňuje personalizaci
Pomocí aplikace můžete přizpůsobit své služby tak, aby vyhovovaly vašemu konkrétnímu cílovému trhu. Můžete například spustit kvíz, abyste zjistili, co se vašim zákazníkům líbí, abyste pro ně mohli svůj obsah a oznámení učinit relevantnějšími. To usnadňuje vytváření personalizovaných prostředí, díky nimž se zákazníci budou vracet a přimět více lidí, aby vaši aplikaci používali. Poskytne vám také cenné informace o chování uživatelů, které můžete využít ke zlepšení svých marketingových strategií a získat lepší přehled o své zákaznické základně.
Šetří čas
Výzkum prokázal, že aplikace je z hlediska úspory času lepší než web. Načítání webové stránky může chvíli trvat nebo může v určité fázi vašeho procesu jednoduše selhat. Aplikace může vašim zákazníkům ušetřit čas tím, že jim poskytne rychlý a snadný přístup ke službám vaší firmy. Pokud jde o platby v aplikacích, studie z roku 2019 zjistila, že se odhaduje nárůst plateb mobilními aplikacemi ze 41,8 % v roce 2019 na 52,2 % v roce 2023.
Nejlepší míry zapojení
Obchodní aplikace mohou také hrát nezbytnou roli při zvyšování zapojení lidí do vaší firmy. Jedním ze způsobů, jak toho dosáhnout, je vytvářet nabídky, nabídky nebo kreativní kampaně pouze pro aplikace, které zvýší zapojení lidí do vaší aplikace a firmy. S pomocí aplikace mohou firmy oslovit širší cílovou skupinu. Aplikace může zvýšit povědomí lidí o vaší firmě a usnadnit jim vás najít a používat vaše produkty nebo služby. Nemusíte být omezeni na fyzické umístění; Nyní můžete oslovit širší publikum bez ohledu na to, kde na světě jsou.
Posílí vaše podnikání
Mobilní obchodní aplikace může také pomoci posílit vaše podnikání tím, že vytvoří relevanci, známost, důvěru a autoritu prostřednictvím vztahu mezi obchodem a zákazníkem. Aplikaci můžete použít ke správě vztahů se zákazníky tím, že budete sledovat, jak ji používají, a dozvědět se o ní více. Aplikace by vám poskytla dokonalé a pohodlné informace o zákaznících. Můžete například provádět změny ve své aplikaci tím, že se podíváte na to, které funkce vaši zákazníci používají nejčastěji a které jsou nejoblíbenější. To vám v budoucnu určitě pomůže při plánování a strategii vývoje vaší aplikace. Pokud byla vaše aplikace vytvořena dokonale, můžete jednoduše vytvořit marketingovou kampaň tím, že najdete nejlepší způsob, jak získat informace a zpětnou vazbu od svých zákazníků.
Marketingová pomoc
Pokud jste člověk, který se obává marketingu, pak byste si rozhodně měli vyvinout vlastní mobilní aplikaci, protože může být skvělým marketingovým nástrojem. Vlastní mobilní aplikace zvyšuje vaše komunikační potřeby. Z aplikace můžete spravovat kontaktní informace, zprávy na míru a dokonce i nástroje pro zapojení, jako jsou nabídky, soutěže a kampaně. Můžete vyniknout tím, že je označíte svými barvami, logy a slogany. Další výhodou je, že mobilní aplikace je z marketingového hlediska nákladově efektivní. To znamená, že můžete interně ušetřit peníze pomocí vaší firemní aplikace, protože eliminuje potřebu fyzických marketingových položek a může snížit náklady na živé marketingové kampaně.
Aplikace mohou také zlepšit produktivitu zaměstnanců zvýšením komunikace a zapojení a snížením nákladů na organizaci dat. Existuje také možnost vydělávat peníze z vaší aplikace prostřednictvím reklamy, která cílí na nákupy v aplikaci. Existuje také strategie „efektivní frekvence“, kterou vývojáři používají k měření rychlosti marketingu: Čím častěji zákazníci objeví vaše marketingové sdělení, zapojí se do kampaní nebo interagují s vaší aplikací, tím je pravděpodobnější, že ji poznají a budou si vaši značku dlouho pamatovat. čas.
Technologie se neustále vyvíjí a aktualizuje, stejně jako očekávání a požadavky zákazníků – proto je důležité držet krok s konkurencí v marketingu aplikací. Nyní více než kdy jindy je důležité, aby vaše aplikace byla konkurenceschopná tím, že bude vyhovovat potřebám zákazníků, rozvíjet vaše podnikání a přitahovat potenciální zákazníky. Jak se digitální krajina rozšiřuje, musíte rozšířit své znalosti a pohled na rozvoj podnikání. Navíc musíte být informováni o všech nových aktualizacích aplikací, abyste si udrželi přehled o své značce a dosáhli nejlepších výsledků při vývoji aplikace pro vaši firmu.