Problémy se službou Google Play: chyba při příjmu dat ze serveru [RPC:S-7:AEC-0]
Chyba RPC:S-7:AEC-0 je jedním z těch problémů, které nelze vyřešit rychle a snadno. K tomu dochází, když služba při pokusu o získání informací z Google Play nemůže identifikovat procesor nebo RAM používaného zařízení, v důsledku čehož může být aktualizace aplikace nemožná.
Řešení problému: první kroky
Chcete-li tuto chybu opravit, doporučujeme nejprve provést několik základních kroků jeden po druhém, což, i když to není pravda, může pomoci chybu opravit:
Radikální metody: smazání účtu Google
Pokud výše uvedené metody nevyřeší problém se získáváním dat ze serveru, musíte se uchýlit k opětovnému vytvoření účtu ve službě Google. Postup:
Chcete-li tuto chybu opravit, doporučujeme nejprve provést několik základních kroků jeden po druhém, což, i když to není pravda, může pomoci chybu opravit:
- Úplně restartujte zařízení. V některých situacích se tím problém vyřeší.
- Zkontrolujte, zda je čas nastavený na zařízení správný. Ujistěte se, že přiřazené časové pásmo odpovídá skutečnosti.
- Vymažte mezipaměť a další drobná nashromážděná data v zařízení. Postup:
- Přejít na Nastavení - Správce aplikací - všea poté klikněte na ikonu Služby Google Play.
- V nabídce, která se otevře, klikněte na tlačítko Zastavte, poté proveďte odstranění nainstalovaných aktualizací.
- Přejít na Nastavení - Správce aplikací - všea poté klikněte na ikonu Služby Google Play.
- Zkuste restartovat synchronizaci se službou. Chcete-li to provést, přejděte na stránku Nastavení - Účty - Googlekde zakázat synchronizaci. Restartujte zařízení a znovu tuto funkci zapněte.
Radikální metody: smazání účtu Google
Pokud výše uvedené metody nevyřeší problém se získáváním dat ze serveru, musíte se uchýlit k opětovnému vytvoření účtu ve službě Google. Postup:
- Otevřít Nastavení - Účty - Google.
- Klikněte na tlačítko Smazat účet.
- Poté restartujte zařízení a vytvořte nový profil ve službě Google.
Viz také:
- Oprava chyby 492 v obchodě s aplikacemi Play Market
- Chyba 504 při stahování nebo aktualizaci aplikací ve službě Play Market: vyřešení problému
- Chyba 491 v obchodě s aplikacemi Play Market – jak ji opravit?
- Služby Google Play na telefonu Android
- Aplikace nelze stáhnout ze služby Play Market. Řešení problému