Chyba 504 při stahování nebo aktualizaci aplikací ve službě Play Market: vyřešení problému
Pokud narazíte na problém, když se při pokusu o stažení nebo aktualizaci aplikace ze služby Play Market zobrazí chybová zpráva s kódem 504, nebuďte naštvaní, protože nyní vám řekneme, co musíte udělat, abyste se ujistili vše funguje jak má.
Řešení
Po těchto krocích zkuste znovu nainstalovat dříve nedostupnou aplikaci. Pokud se tentokrát zobrazí chyba 504, zcela přeinstalujte službu Play Market.
- Otevřete nabídku zařízení a přejděte na kartu Aplikace.
- Mezi seznamem všech nainstalovaných programů najděte Hrát na trhu a klikněte na tuto ikonu.
- Dále klikněte na tlačítko Odebrat aktualizace.
- Restartujte zařízení.
Po těchto krocích zkuste znovu nainstalovat dříve nedostupnou aplikaci. Pokud se tentokrát zobrazí chyba 504, zcela přeinstalujte službu Play Market.