FreePrograms.me

Problém s připojením nebo neplatný kód MMI

Проблема подключения или недействительный код mmi

Pokud se při pokusu o uskutečnění hovoru, odeslání SMS nebo žádosti o zůstatek účtu na obrazovce telefonu zobrazí zpráva o problému s připojením a neplatným MMI, měli byste provést jednoduché manipulace pro obnovení připojení. Není na nich nic složitého a zvládne je i nezkušený uživatel. Nejprve rychlý úvod do kódu MMI

Kód MMI (Man-Machine Interface) se používá ke generování požadavku USSD z klávesnice mobilního zařízení. Začíná hvězdičkou a končí křížkem. Při provádění složitějších dotazů v rámci kódu se k oddělení parametrů používá hvězdička.
Takové kombinace obvykle používáme, když požadovat informace o zůstatku, doba platnosti, v doplnění vašeho účtu atd.
Někdy se při provádění takového požadavku na obrazovce zobrazí chyba: „Problém s připojením nebo neplatný kód MMI“.
Existuje několik způsobů, jak tuto chybu vyřešit.

Problém se SIM kartou

Stejně jako všechny elektronické produkty podléhá SIM karta fyzickému opotřebení a nemusí správně fungovat. Chcete-li opravit chybu připojení, musíte kontaktovat servisní středisko a vyměnit kartu. Telefonní číslo však zůstane stejné. SIM kartu se doporučuje vyměnit každé 2 roky.

Nedostatečné pokrytí 3G

Mobilní operátoři neustále zlepšují své možnosti pokrytí a využívají komunikaci třetí generace 3G, ale ne vždy to funguje podle očekávání.
Moderní telefony jsou také náchylné k modernizaci. Z tohoto důvodu standardně využívají možnost automatického připojení ke GSM/WCDMA. Ale s přerušením připojení 3G není tato síť vždy stabilní.

Chcete-li odstranit chybu při nedostatečném pokrytí, musíte nastavit GSM síť takto:
- přejděte do nastavení telefonu;
- poté přejděte do nabídky „Síť“ a vyberte „Mobilní sítě“;
- v nastavení „Režim sítě“ změňte režim sítě na „Pouze GSM“;
- restartujte telefon.
Tento režim není nutné trvale měnit. Po chvíli zkuste znovu zapnout předchozí síťový režim. Nové nátěry umožňují využívat chytré telefony naplno: kvalitní videokomunikaci, využívání vysokorychlostního internetu atd. Ne vždy to ale znamená komfort, pokud je pokrytí nedostatečné nebo se neustále zlepšuje.
28. května 2014 12
Komentář
Zadejte kód z obrázku:*
Kliknutím na obrázek aktualizujte kód, pokud je nečitelný
  1. aldar
    23. října 2014 17:21
    Vyzkoušel jsem všechny možnosti, stále chyba. Kontroluje se zůstatek, přijímají se příchozí hovory, 3g síť je v normě...Vložil jsem SIM kartu do jiného telefonu a vše funguje. Tel Pantek Vega Iron. Operátor MegaFon. co mám dělat?
  2. adminvag5
    23. října 2014 18:49
    Aldare, úplně jsem nepochopil podstatu tvé otázky. Jaký je problém, když jsou hovory, zůstatek a internet v pořádku?
  3. rsdm
    29. října 2014 11:52
    Telefon xiaomi rr1s. Připojení Rostelecom. V režimu „nejlépe 3g“ nebo „pouze 3g“ funguje připojení a internet od 5 minut do hodiny, poté internet a připojení zmizí, ačkoli všechna síťová spojení zůstávají. Při odesílání požadavku ussd to říká „chyba sítě nebo nesprávný kód MMI“.
    Přeflashoval jsem to, vyměnil SIM kartu, zkusil všechna nastavení - nic nepomáhá.
    V režimu 2g je připojení v pořádku, ale po dlouhé době přestane fungovat internet - všechny problémy vyřeší restart. Ale na 3g se nedá pohodlně sedět.
    SIM karta fungovala v předchozím telefonu dobře. Zkoušel jsem megafonovou SIM kartu, ale jen na 3 hodiny, vše v pořádku.
    Co poradit?
  4. timur
    13. prosince 2014 01:13
    Zdá se, že vše funguje, ale při výběru dalších možností nefunguje požadavek ussd na servisní průvodce mimo nabídku
  5. Karina
    16. května 2015 21:14
    Dobrý večer. Bez ohledu na to, co jsem zkusil, stále se mi zobrazuje chyba MMI a SIM je nový telefon Samsung alpha 32gb
  6. Julie
    Julie
    28. května 2015 22:30
    Hurá!!! Děkuju! Vydělané!!
  7. Azer
    2. června 2017 12:21
    Udělal jsem, jak jsi doporučil
    Ale opět kód MMI hlásí chybu
    Prosím o pomoc
  8. Kait.15
    4. června 2017 10:05
    Azere, vyměnil jsi SIM kartu za novou?
  9. Ed
    12. srpna 2017 09:22
    Zkuste dotaz provést přidáním čárky na konec, tzn. například *100#, (čárka se umístí podržením tlačítka s hvězdičkou).

    Problém vyřešen! V nastavení „hovory“ - „umístění“ deaktivujte možnost „výchozí kód země“ a vše bude fungovat! V různých verzích se Android nachází v různých skupinách nabídek. Tento parametr nahrazuje kód země „+7“, „+3“ atd. To je důvod, proč žádosti přestanou fungovat.
  10. Max
    23. října 2018 19:15
    Lidé, vymažte seznam hovorů!!! Pomohl mi
  11. Shaty
    Shaty
    2. prosince 2023 15:59
    V mém případě se s největší pravděpodobností jedná o nedostatečné 3g pokrytí. Zdá se mi to tak. 
  12. ahhlov
    ahhlov
    6. prosince 2023 12:20
    Našel jsem svůj problém! ukázalo se, že je to tak snadné opravit! Děkuju!