FreePrograms.me

Mobilní nabídky v CPA

Мобильные офферы в CPA

Tato publikace je věnována nejaktuálnějšímu trendu posledních let mobilní segment na trhu výkonnostního marketingu. Mobilní provoz roste každým dnem analytické agentury a dokonce i mobilní operátoři to říkají. Počet mobilních zařízení s přístupem k internetu je téměř stejný jako počet světové populace. A ačkoli nikdo neříká, že se webový provoz jednoho dne zcela vyčerpá, ani nyní byste se neměli držet stranou od rozvoje odvětví internetové reklamy. 

Takže mobilní nabídky.

Co by měl začínající webmaster umět, aby mohl kompetentně začít pracovat s affiliate sítí a komunikovat s osobním manažerem ve stejném jazyce?

Klíčové pojmy:

  • CPI (cena za instalaci) — platba za instalaci aplikace;
  • CPA (cena za akci) – platba za akci;
  • PPA (pay per action) je vlastně to samé jako CPA/ A zde akce znamená:
    • CPL (cost per lead) – platba za potenciálního zákazníka nebo zainteresovaného klienta. Například vyplnění formuláře na webu, registrace, žádost o půjčku nebo podobně;
    • CPS (náklady na prodej) - platba za nákup;
    • RevShare – % nákladů. Tato možnost platby za akce je vždy spojena s úrokem. To znamená, že inzerent je připraven v aplikaci sdílet tržby např. 5 % z kupní ceny.

Nákupy v aplikaci:

  • CPC (cena za proklik) – cena za proklik;
  • PPC (platba za proklik) - platba za proklik;
  • CPM (cena za promile) – cena za 1 000 zobrazení.
Mobilní nabídky v terminologii CPA se jedná o aplikace. Aplikace je navržena pro konkrétní platformu a stahuje se z obchodu s aplikacemi prostřednictvím přidruženého odkazu.
  • APK (balíček aplikací pro Android) je archivní soubor obsahující veškerý kód aplikace. Soubory s tímto rozšířením lze uložit na libovolný web, stáhnout do chytrého telefonu nebo tabletu a ručně nainstalovat uživatel do zařízení. Podrobněji se jedná o typ spouštěcího souboru nainstalovaného v zařízení. Tato zkratka je vždy uvedena v popisu nabídky, protože... může webmasterovi poskytnout určité výhody. Inzerovaným objektem může být například hra, která na Google Play stojí 300 rublů a soubor APK vám umožňuje nainstalovat ji zdarma.

Společné platformy.

  • iOS – App Store je obchod s aplikacemi, ale existují různé obchody pro iPhone a iPad;
  • Android – obchod s aplikacemi Google Play;
  • Windows phone – obchod s aplikacemi Windows Phone Store.

Kvalita provozu:

  • CTR (click-through rate) – míra prokliku. Skládá se ze vzorce CTR=(kliknutí/zobrazení)x100 (počet kliknutí dělený počtem zobrazení a vynásobený 100);
  • CR (conversion rate) - konverzní poměr;
  • EPC (earn per click) – zisk za proklik. Tento ukazatel je nezbytný pro posouzení ziskovosti celé kampaně. Pokud je například cena za proklik (CPC) vyšší než EPC, pak se při nákupu návštěvnosti dostanete do mínusu a naopak;
  • ROI (return of investment) - návratnost investice;
  • KPI (Klíčový indikátor výkonu) — požadavek na kvalitu provozu. Může se skládat z ukazatelů, jako jsou:
    • RR (retention rate) – procento uživatelů, kteří se vrátili do aplikace po instalaci v určitém období. Například RR2=30 % – to znamená, že návratnost uživatelů druhý den by měla být alespoň 30 procent, nebo RR7=20 % – tato možnost znamená, že návratnost uživatelů po sedmi dnech by měla být 20 procent.
    • ARPU (průměrný příjem na uživatele) - tento ukazatel je potřebný k posouzení kvality uživatelských investic, průměrného příjmu;
    • CLV (customer lifetime value) je pro inzerenty dalším ukazatelem ziskovosti uživatelů. Někdy se vyjadřuje v určitých peněžních částkách. Nesmíme zapomínat, že inzerentovi jde v konečném důsledku o zisk z uživatelů, které doporučíte.

Indikátory kvality provozu vám pomohou pochopit, jak relevantní je váš provoz a jak za něj bude zaplaceno.
V osobním účtu affiliate sítě lze téměř všechny KPI sledovat v navrhovaných statistikách při třídění podle cílů. To znamená, že můžete počítat nejen samotné instalace a různé cílené akce, ale také návraty uživatelů, nákupy v aplikaci a jakékoli další sledované události.

Platební příkaz

  • HOLD (zmrazení prostředků) je období určené pro inzerenta ke kontrole návštěvnosti. Pokud olovo zůstane zachováno, můžete si objednat platbu;
  • NET 7, NET 30 (frekvence plateb) - to jsou možnosti frekvence plateb, jednou za sedm dní, jednou za 30 dní atd.;
  • MINIMÁLNÍ VÝPLATY (minimální výplata) - výběr prostředků ze systému najednou.


Doufáme, že po našem stručném popisu základní terminologie pro práci s Mobilní nabídky bylo vám to jasnější.

14. června 2021 4
Komentář
Zadejte kód z obrázku:*
Kliknutím na obrázek aktualizujte kód, pokud je nečitelný
  1. Stasone
    Stasone
    5. prosince 2023 19:38
    Mobilní nabídky v CPA, takže jsem byl podveden do tanků za 5 XNUMX od mé matky
  2. Diz1k
    Diz1k
    6. prosince 2023 13:31
    Není příliš jasné, co přesně se zde pod nabídkami myslí
  3. ahhlov
    ahhlov
    6. prosince 2023 15:41
    Článek o mobilních nabídkách je velmi užitečný! Teď to budu vědět! Děkuju! 
  4. Basketball
    Basketball
    6. prosince 2023 22:55
    Výborná publikace, stojí za přečtení, líbila se mi, děkuji