Nativní reklama ve vaší marketingové kampani
Obsah:
↑
↑ Výhody použití nativních reklamních formátů ve vaší marketingové kampani
Nativní reklama je efektivní typ digitální platformy. Tento poměrně nový koncept v digitální reklamě si rychle získal oblibu a přijetí mezi publikem po celém světě a pravděpodobně změní hru, která posune reklamu na další úroveň. Tento formát je jednou z preferovaných metod zpeněžení pro giganty sociálních médií. Hráči ve vydavatelském průmyslu také rychle následovali příklad. Skutečnost, že více inzerentů přijímá nativní reklamu na MGID https://gembla.net/mgid jako součást své komunikační strategie, znamená, že tento formát je výhodný pro všechny hráče v ekosystému. Níže se budeme zabývat hlavními formáty nativní reklamy a jejími hlavními výhodami.
↑ Nativní reklamní formáty
- Nativní reklamní jednotky ve zdroji
- Vyhledávání a propagované záznamy
- Widgety pro doporučení obsahu
- Vlastní jednotky obsahu
- Nativní reklama ve hře
Výhody nativní reklamy
- Nativní reklama není nikdy rušivá – na rozdíl od bannerové reklamy, která dráždí spotřebitele, je zde spotřebitel podmíněn a je mu poskytnut prostor ke konzumaci obsahu dle jeho vhodnosti, aniž by byl nucen vnucovanou bannerovou reklamou.
- Reklama zobrazená na pozadí je spotřebitelem podvědomě konzumována s nulovým úsilím – ke konzumaci obsahu není od spotřebitele vyžadováno žádné úsilí. Kontext, ve kterém je reklama umístěna, usnadňuje registraci produktu/služby v myslích spotřebitelů.
- Nativní reklamy umožňují, aby obsah inzerenta vynikl tím, že s ním splyne – když jsou umístěny ve správném kontextu, nativní reklamy fungují lépe a odlišují se od bannerových reklam s nedostatečným výkonem.
- Nativní reklama generuje vyšší míru prokliku než jiné mobilní reklamy – její nenápadnost vedla k vysoké míře přijetí, což má za následek vyšší míru prokliku.