FreePrograms.me

Jak vložit tabulku z aplikace Microsoft Word do aplikace PowerPoint

Как вставить таблицу из Microsoft Word в PowerPoint

Při vytváření prezentace v oblíbeném programu Microsoft PowerPoint uživatelé často potřebují do snímků přidat různé informace – text, obrázky, hudbu a další. Co když ale potřebujete vložit tabulku z MS Wordu?

Řekněme, že máte již vytvořenou stránku v aplikacích Microsoft Word a Excel, kterou potřebujete vložit do PowerPointu. Níže se podíváme na několik způsobů, jak tento úkol splnit.

Metoda 1: Vytvořte tabulku ručně



PowerPoint má úplně stejný tabulkový editor jako Microsoft Word. Pokud tabulka není příliš složitá, lze ji snadno znovu vytvořit v PowerPointu.

  1. Nejprve musíte mít vytvořený snímek, do kterého můžete vkládat objekty. Klikněte levým tlačítkem myši do okna, kde by měl být objekt, a poté přejděte na kartu v PowerPointu "Vložit". Vyberte položku "Tabulka".



  2. Zadejte počet řádků a sloupců a poté můžete přistoupit k vyplňování výsledné tabulky.

    Как вставить таблицу из Microsoft Word в PowerPoint



Metoda 2: Vložte obrázek



Podstatou metody je, že tabulku uložíte jako obrázek a výsledný obrázek pak vložíte do PowerPointu.

  1. Nejprve musíme pořídit snímek obrazovky stávající tabulky. Snímek obrazovky můžete snadno pořídit pomocí standardních nástrojů Windows, například pomocí nástroje „Nůžky“ (tento nástroj najdete prostřednictvím systémového vyhledávání).



  2. Když se spuštěná aplikace zobrazí na obrazovce, klikněte na tlačítko "Vytvořit" a vyberte tu část dokumentu (konkrétně tabulku), která bude následně zahrnuta do obrázku.



  3. V malém grafickém editoru se zobrazí screenshot tabulky, kde lze v případě potřeby provést úpravy jako oříznutí, překrytí textu, kreslení atd. Výsledný obrázek uložíte kliknutím na ikonu diskety.



  4. Po uložení obrázku přejděte do PowerPointu, aktivujte oblast, kam bude obrázek vložen, a poté přejděte na kartu "Vložit" a vyberte položku "Obrázek".



  5. V průzkumníku, který se otevře, vyberte dříve vytvořený obrázek, po kterém se tabulka zobrazí v prezentaci.




Metoda 3: Vložte zkopírovanou tabulku



A nakonec nejjednodušší způsob, kterým je jednoduše zkopírovat tabulku a poté ji vložit do PowerPointu.

Pravděpodobně jste se již pokoušeli jednat podobným způsobem a s největší pravděpodobností to nevyšlo – místo tabulky se vkládá pouze text v ní obsažený. Jde o to, že existuje jeden malý trik.

  1. Přejděte do aplikace Microsoft Word a vyberte celou tabulku. Poté jej zkopírujte pomocí klávesové zkratky Ctrl + C.



  2. Otevřete PowerPoint a snímek, kam bude vložen. Klikněte pravým tlačítkem na libovolnou prázdnou prázdnou oblast PowerPointu (ne na obdélníky, kam se vkládá obsah a text) a poté klikněte na tlačítko "Vložit" nebo stiskněte klávesovou zkratku Ctrl + V.



  3. Jak vidíte, tabulka byla vložena do PowerPointu přesně stejným způsobem, jakým byla zkopírována z Wordu.


Doufáme, že vám tento článek pomohl zjistit, jak vložit tabulku do aplikace Microsoft PowerPoint. Pokud máte nějaké potíže, zeptejte se v komentářích.
20. září 2017 2
Komentář
Zadejte kód z obrázku:*
Kliknutím na obrázek aktualizujte kód, pokud je nečitelný
  1. Diz1k
    Diz1k
    6. prosince 2023 16:55
    Zdá se mi, že je to obtížné, pokud nemáte nějakou tabulku uloženou v paměti tabulky, kterou chcete obnovit
  2. Stasone
    Stasone
    6. prosince 2023 23:18
    Článek pomohl, alespoň budu vědět, jak vkládat tabulky