FreePrograms.me

Jak zlepšit pozici vašeho webu ve vyhledávačích?

Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je o pomoci vyhledávačům jako je Google, Bing popř Yandex:

  • najít informace, které publikujete na svém webu (webový obsah)
  • hodnocení vašeho webu ve srovnání s podobnými weby.


Vyhledávače se snaží najít nejrelevantnější webový obsah, který odpovídá vyhledávacímu dotazu uživatele. Chcete-li, aby se vaše stránky lépe umisťovaly na vyhledávací dotazy, pochopíte, jak:

  • Získejte zákazníky, kteří hledají vaše produkty a služby
  • vyhledávače rozhodnou, který obsah je relevantnější.


Několik kroků propagace webu na vrchol PS.


 Pochopte své online zákazníky


Stejně jako u tradičního marketingu začíná zlepšování SEO vašeho webu pochopením toho, jak se vaši zákazníci chovají. Zvažte například, jak by člověk mohl začít hledat produkt nebo službu.

Povědomí: Klient si je vědom problému, který potřebuje řešení, a začne hledat potenciální řešení pomocí širokých vyhledávacích termínů. Například „děravý faucet“.
Zvažování: Klient si uvědomí svůj problém a začne hledat řešení, která budou nejlépe vyhovovat jeho potřebám. Může začít používat klíčová slova, která zahrnují umístění, vlastnosti produktu nebo typ produktu. Například „instalatér v Minsku“.
Nákup: klient je připraven k nákupu a zpravidla ví, od koho bude nakupovat. Často hledají přímo poskytovatele služeb. Například „A-instalatér“.
Pokud porozumíte chování zákazníků při vyhledávání, pomůže vám to pochopit, na jaká klíčová slova cílit ve vašem webovém obsahu.


 

Používejte na svých stránkách klíčová slova


Klíčová slova jsou slova nebo fráze, které zákazník používá při vyhledávání. Za klíčová slova se považují například „květiny online“ a „kde koupit květiny online“.

Přiřazení klíčových slov použitých na vašem webu ke slovům, která zákazníci používají při vyhledávání, je důležitou součástí SEO. Přidejte na svůj web oblíbená klíčová slova nebo fráze. Použijte tato slova v názvech stránek, obsahu stránek nebo dokonce názvech obrazových souborů na vaší stránce.

Používejte klíčová slova, která jsou relevantní pro vaši firmu, služby nebo lokalitu. Jako klíčové slovo nebo frázi můžete použít jakékoli výrazy, které bude klient hledat.

Tip: Dejte pozor, abyste nadměrně nepoužívali klíčová slova. To může negativně ovlivnit vaše SEO úsilí. Ujistěte se, že se váš obsah čte přirozeně.

Často aktualizujte obsah stránky


Pravidelná aktualizace obsahu vašich webových stránek povzbuzuje vyhledávače, aby navštěvovaly vaše stránky častěji. Čím častěji web navštěvují, tím rychleji na vašem webu objeví nový obsah. To může také poskytnout určité výhody v hodnocení.

Příklady nového obsahu, který můžete přidat:

  • informace o nových produktech nebo službách, které prodáváte
  • příběhy úspěšných zákazníků
  • videa nebo příběhy o vašich produktech nebo službách
  • novinky týkající se vašeho podnikání, produktů nebo služeb.


Je také důležité zkontrolovat stávající stránky s webovým obsahem alespoň každých 6 měsíců a odstranit ty, které již nejsou relevantní.


Získávání doporučení z jiných webových stránek

Při hodnocení webových stránek se vyhledávače dívají na to, jaké jiné weby odkazují nebo citují vaši stránku a váš web obecně. Pro vyhledávače jsou odkazy z externích stránek vyjádřením důvěry v přesnost, relevanci a užitečnost vašeho obsahu.

Ne všechny odkazy však mají stejnou váhu. Odkazy z vysoce renomovaných stránek mají větší váhu než odkazy z méně renomovaných stránek. Čím více doporučení máte od renomovaných stránek, tím vyšší bude hodnocení vašeho webu.

Používejte meta tagy ve svém obsahu

Meta tagy jsou části obsahu v kódu vašeho webu, které se na webové stránce nezobrazují. Tyto značky sdělují vyhledávačům a prohlížeče další informace o tom, o čem je vaše stránka a její obsah. Příklady metaznaček zahrnují:

  1. meta description – popis toho, o čem je vaše stránka
  2. title – název vaší stránky, který se zobrazuje v záložce prohlížeče
  3. alt text – označení médií, jako jsou obrázky, jako textové alternativy k médiím.

Vyhledávače někdy také používají váš meta popis ve výsledcích vyhledávání, které zobrazují.

Zůstaňte v obraze s nejnovějšími technikami SEO

Vyhledávače mohou změnit způsob, jakým používají webový obsah (včetně meta tagů) k hodnocení stránek a vracení výsledků vyhledávání. Chcete-li zajistit, aby vaše stránky byly dobře hodnoceny, ujistěte se, že:

  • Sledujte, co vyhledávače oceňují při hodnocení webových stránek
  • sledujte nová klíčová slova, která jsou relevantní pro vaše produkty a služby
  • Sledujte nové způsoby vyhledávání a technologie (například pomocí hlasového vyhledávání nebo vyhledávání obrázků).
05. března 2023 0
Komentář
Zadejte kód z obrázku:*
Kliknutím na obrázek aktualizujte kód, pokud je nečitelný