Co dělat, když neslyšíte svého partnera na Skype
Každý, kdo komunikuje přes Skype programy, alespoň jednou jsme narazili na problém, kdy je účastník na obrazovce viditelný, ale neslyšený. Tento problém zcela blokuje možnost plné komunikace.
Důvody nedostatku zvuku mohou být různé:
- nestabilní připojení k internetu;
- problém s mikrofonem počítače partnera;
- nesprávná funkce reproduktorů na vašem počítači;
- program selže, proto použijte kvalitní software, například AlterCam S jeho pomocí můžete komunikovat nejen na Skype, ale prostřednictvím dalších video streamů ve výborné kvalitě.
Řešení problémů se Skypem
Pokud při kontrole provozu zvukových zařízení nejsou nalezeny žádné důvody a připojení k internetu je stabilní, stojí za to zkontrolovat nastavení zvuku v aplikaci Skype.
K tomu spustíme Skype dvakrát klikněte na ikonu na hlavním panelu.
V hlavním okně nahoře klikněte na „Nástroje“ a vyberte „Nastavení“.
Zobrazí se okno s různými nastaveními programu. Musíme se přepnout na kartu „Nastavení zvuku“.
Na pravé straně okna uvidíme nastavení mikrofonu a reproduktorů.
Ze seznamu můžete vybrat zařízení, které chcete použít.
Kontrola mikrofonu
Ujistíme se, že je mikrofon zapnutý, řekneme jakoukoli frázi a sledujeme reakci indikátoru úrovně hlasitosti. Pokud se při vyslovování fráze indikátor rozsvítí zeleně, pak mikrofon funguje správně.
Kontrola reproduktorů
Chcete-li zkontrolovat reproduktory, stiskněte zelené tlačítko „Zkontrolovat reproduktory“ (1). Poté by měl následovat zvuk Skype hovoru. Na hladinu naplnění váhy se díváme zeleně (2).
Pokud vám vše vyhovuje a slyšitelnost je vyhovující, pak uložte pracovní nastavení a restartujte program. Zkontrolujeme výsledek.
Pokud po těchto manipulacích není slyšet žádný zvuk, měli byste připojit další sluchátka nebo mikrofon.