Nastavení Tele2 Internet na Android, iPhone a Windows Phone
Nutnost, aby si uživatelé zřídili mobilní internet, obvykle nastává při nákupu nový smartphone nebo přechod k novému operátorovi. Nestačí připojit službu mobilního internetu, musíte také nakonfigurovat své mobilní zařízení pro připojení k síti.
Pro přístup k internetu existuje několik nastavení, která uživatel musí pouze zadat do příslušných polí. Zabere vám to pár minut a po nastavení parametrů budete okamžitě mít přístup k internetu: komunikovat na sociálních sítích, pracovat s poštou a dalšími programy, které vyžadují připojení k internetu. Pokud nevíte, jak nastavit internet operátor Tele2 na vašem iPhone, Android nebo Windows Phone, pak si přečtěte tyto pokyny, pomůže vám to udělat rychle a správně.
Stojí za zmínku, že pokyny pro smartphony Android nejsou univerzální, protože každý výrobce si vyhrazuje právo mírně upravit nabídku zařízení. Pokud konkrétní položka není ve vaší nabídce, hledejte položky, které jsou co nejblíže hodnotě.
Pro Android 2.3
• přejděte na „Nastavení";
• vybrat "Bezdrátové sítě";
• vyberte podsekci "Mobilní síť";
• vybrat "přístupový bod (APN)";
• klikněte na "Vytvořte APN";
• zadejte následující informace:
název: TELE2 Internet
APN: internet.tele2.ru
MSS: 250
MNC: 20
Typ APN: výchozí
Zbývající pole nechte prázdná. Uložte tento přístupový bod a poté jej vyberte jako primární přístupový bod ze seznamu všech přístupových bodů. Zkontrolujte připojení k internetu, pokud tam není, restartujte zařízení a zkuste to znovu.
Pro Android 4.0 a vyšší
• přejděte na „Nastavení";
• vybrat "Bezdrátové připojení" (někdy může být tato sekce skryta pod "Více");
• vyberte podsekci "Mobilní sítě"(nebo"Mobile Communications");
• vybrat "přístupový bod (APN)";
• klikněte na "Vytvořte APN"(nebo"Nový přístupový bod");
• zadejte následující informace:
název: TELE2 Internet
APN: internet.tele2.ru
MSS: 250
MNC: 20
Typ APN: výchozí
Zbývající pole nechte prázdná. Po vyplnění polí uložte nový profil. Ujistěte se, že byl uložen a vybrán jako hlavní profil mezi ostatními profily. Zkontrolujte připojení k internetu, pokud tam není, restartujte zařízení a zkuste to znovu.
Pro iPhone nižší než verze 7
• klikněte na "Nastavení";
• vyberte sekci "hlavní";
• vyberte sekci "Síť";
• vybrat "Mobilní datová síť";
• zadejte následující informace:
jméno účtu: Tele2 Internet
APN: internet.tele2.ru
Zbývající pole nechte prázdná. Uložte nastavení a nastavte tento přístupový bod jako primární. Zkontrolujte internet, pokud tam není, restartujte iPhone a zkuste to znovu.
Pro iPhone vyšší verze 7
• klikněte na "Nastavení";
• vyberte sekci "Buněčná komunikace";
• povolit funkci "Buněčná data"a vypněte funkci"Povolit 3G";
• vybrat "Mobilní datová síť";
• zadejte následující informace:
jméno účtu: Tele2 Internet
APN: internet.tele2.ru
Zbývající pole nechte prázdná. Uložte nastavení a nastavte tento přístupový bod jako primární. Zkuste zapnout internet a přejít do režimu online, pokud není internet, restartujte smartphone a zkuste to znovu.
Pro Windows Phone
• vyberte „Nastavení»;
• vybrat "Přenos dat";
• klikněte na záložku “Přidat přístupový bod»
• zadejte následující informace;
APN: internet.tele2.ru
Zbývající pole nechte prázdná. Uložte nastavení kliknutím na zaškrtávací políčko a vyberte přístupový bod jako hlavní. Zkontrolujte připojení k internetu, není tam, potom restartujte zařízení a zkuste to znovu. Doufáme, že vám tyto pokyny pomohly nastavit přístup k internetu na vašem mobilním zařízení.