Chyba 691 při připojování k internetu
Pokud se z jakéhokoli důvodu na obrazovce objeví chyba 691, nespěchejte a zavolejte svého poskytovatele nebo servisní středisko. Je možné, že systém selhal při automatickém připojení k internetu. Možné příčiny chyby:
- Nastavení pro připojení k poskytovateli služeb je nesprávně nakonfigurováno.
- Nastavení „Secure Password“ není správně nakonfigurováno.
- Server protokolu PPP nefunguje.
- Zadané přihlašovací jméno a heslo jsou nesprávné.
Pokud jste se dříve mohli bez problémů připojit, pravděpodobně se tato chyba objevila kvůli selhání přihlašovacího jména a hesla. To znamená, že se musíte pokusit ručně zadat tato data sami. Před tím, pro každý případ restartujte počítač.
Před zadáním zkontrolujte jazyk psaní a zda je povolena funkce Caps Lock.
Pokud zadáte své údaje správně, ale stále není k dispozici internet, pokusíme se přejít na webovou stránku našeho poskytovatele. Zpravidla funguje přes lokální síť, i když není internet. Jdeme na náš osobní účet a kontrolujeme prostředky na účtu. Možná nedorazili včas nebo jste zapomněli zaplatit za službu.
Účet byl zaplacen, uživatelské jméno a heslo jsou správné, ale není internet. V takovém případě zkontrolujte nastavení sítě.
Přejděte na „Ovládací panely“, otevřete „Síťová připojení“. Nyní zkontrolujeme nastavení zabezpečení. Chcete-li to provést, přejděte na kartu „Zabezpečení“. Naše data kontrolujeme pomocí našeho snímku obrazovky.
Otevřete kartu „Možnosti“. Zaškrtneme políčka správně, jako na snímku obrazovky.
Kontrola připojení.
Někdy je potřeba pracovat s dalšími nastaveními:
- snížit rychlost připojení;
- zakázat řízení toku hardwaru;
- zakázat zpracování chyb modemem;
- zakázat kompresi dat modemem;
- zakázat softwarovou kompresi dat;
- zakázat rozšíření LCP;
- zakázat kompresi IP hlavičky. Chyba se může objevit také při instalaci nového zařízení. Protože to někteří poskytovatelé registrují ve svých sítích. Chcete-li problém vyřešit co nejrychleji, musíte přejít na svůj osobní účet a zaregistrovat zařízení.
Nakonec, pokud jste nebyli schopni nastavit internet sami, měli byste se obrátit na svého poskytovatele s žádostí o pomoc nebo přeinstalaci operačního systému.