Problém vyřešíme při restartu programu Průzkumník
Poměrně častá chyba v neoprávněném odmítnutí práce Průzkumníka může být důsledkem nesprávné obsluhy prvků kontextového menu, kodeků, prvků Ovládacích panelů atd. Je poměrně obtížné zjistit, který program je zabugovaný. Existuje několik způsobů, jak chybu vyřešit.
První cesta
K tomu potřebujete Nástroj ShellExView:
-spusťte nástroj;
- Třídíme podle sloupců. Chcete-li to provést, stačí dvakrát kliknout na sloupec „Typ“.
- V seřazeném seznamu věnujte pozornost položkám, kde je ve sloupci „Typ“ uvedeno „Kontextová nabídka“ a ve sloupci „Přípony souborů“ „⃰“.
- Nyní postupně vyberte příslušné aplikace a stiskněte „F7“. Tím zakážete nahrávání.
- Poté restartujte počítač a zkontrolujte fungování Průzkumníka.
- Pokračujeme v deaktivaci všech položek, které nepatří společnosti Microsoft, dokud nebude škůdce nalezen.
- Po zjištění odeberte program nebo aplikaci. A nainstalujte funkční verzi.
Druhá cesta
Je nutné zkontrolovat činnost „Explorer“ v nouzovém režimu. Chcete-li to provést, restartujte počítač v nouzovém režimu a zkontrolujte fungování Průzkumníka.
Pokud Průzkumník funguje správně, pak k chybě dochází v důsledku nesprávné činnosti nainstalovaných programů v počítači, nikoli systémových.
Chcete-li vyřešit chybu, když Průzkumník nefunguje správně ani v nouzovém režimu, měli byste přejít k další metodě.
Třetí cesta
Otevřete příkazový řádek jako správce. V okně zadejte příkaz „sfc / scannow“ a proveďte obnovu systémových souborů.
Pokud zobrazená zpráva obsahuje informace, že některé soubory nebylo možné obnovit, uložte zprávu o kontrole. A přejdeme k další metodě.
Čtvrtá cesta
Musíte se ujistit, že v systému není virus maskovaný jako program. Otevírací antivirus a provést úplnou kontrolu počítače na přítomnost virů a malwaru. Můžete také použít pro tyto účely bezplatný léčebný nástroj Dr.Web CureIt. Řešení tohoto problému je poměrně pracné, protože zdrojem chyby může být buď skrytý virus, nebo poškozený program či utilita.
Viz také: