Instagram a jeho skryté funkce
Obsah:
Instagram zůstává jednou z předních platforem mezi sociálními sítěmi nejen v Rusku, ale i v dalších zemích. Práce a budování byznysu, hledání followerů a sdílení kreativity – to vše je na této síti docela možné. Musíte jen chtít, můžete dosáhnout čehokoli. Někteří uživatelé ale nevyužívají plný potenciál funkcí. Služba Instaplus vám pomůže odhalit mnohá tajemství platformy a naučí vás správnému sledu akcí.
↑ "Zabiják" Tik-Tok
Mluvíme o Instagram Reels, novém trumfu giganta sociálních sítí. Jsou to zkrátka krátká videa jako Tik-Tok. Od srpna 2020 se o této funkci mluví, ale málokdo ví, co to Reels vlastně je. A to vše kvůli tomu, že do Ruska (a mnoha dalších zemí) ještě oficiálně nedorazila.
Vedle položek „Story“ a „Live“ se objeví tlačítko „Reels“. Videa 3-15 sekund s hudbou a efekty jsou zaměřena na dynamické rolování, ale jsou výrazně horší než nástroje v Tik-Tok. Bylo to znát i při vydání. Instagram však uvedl, že tuto oblast považuje za prioritu a nyní ji testuje v různých zemích, nikoli však v Ruské federaci.
Hned podotýkáme, že hudební knihovna a editor v Reels jsou stále poněkud chudší než v Tik-Toku. Dnes je tedy těžké říci, zda bude nová funkce schopna konkurovat populárním videím na konkurenční platformě. Instagram je ale oborový gigant, který do vývoje nové služby rozhodně investuje nemalé peníze. Je tedy dost možné, že nás čeká další přerozdělení trhu. Více informací o této problematice naleznete zde.
↑ Co Instagram skrývá
Sociální gigant má velké množství tajemství a triků, které masový uživatel ignoruje. Instagram například na jaře 2021 umožnil ukládat a pracovat s koncepty. To je obvykle potřeba pro návrat k úpravám příběhů po uložení. Můžete například chtít pokračovat v práci na videu později, aniž byste jej ztratili. Instagram sám nabídne uložení materiálu do konceptů, když se pokusíte Stories ukončit. S Instaplus je snazší tento proces pochopit.
Blog také obsahuje články o dalších relevantních tématech souvisejících s Instagramem. Novinky se objevují včas a umožňují vám udržovat si aktuální informace o značkách a nových mechanismech. Užitečné informace vám pomohou s nastavením účtu. Jeden článek tedy mluví o ambasadorovi a jeho aktivitách na sociální síti, další o influencer marketingu a podnikání na Instagramu.
Přejděte tedy na blog, založte si firmu nebo upgradujte svůj osobní účet – to vše je docela dostupné pro každého uživatele.