Jak sloučit tabulky v aplikaci Microsoft Office Word
Uživatelé Microsoft Office Word často pracují nejen s textem, ale také s tabulkami, které lze v tomto nástroji vytvářet a upravovat. Dnes se budeme zabývat otázkou, jak sloučit dvě tabulky v oblíbeném textovém editoru.
Metoda 1: Zkopírujte a vložte tabulku
- V našem příkladu jsou dvě tabulky: "Příklad 1" и "Příklad 2". Chcete-li připojit druhý stůl k prvnímu stolu, vyberte druhý stůl úplně a poté stiskněte klávesovou zkratku Ctrl + X (nebo na panelu nástrojů vyberte tlačítko "Vystříhnout").
- Tabulka bude smazána a okamžitě umístěna do schránky. Nyní umístěte kurzor myši přímo pod první tabulku (mezery navíc by měly být odstraněny) a poté vložte druhou tabulku pomocí kombinace kláves Ctrl+V nebo klikněte pravým tlačítkem a vyberte "Vložit".
- V příštím okamžiku budou tabulky spojeny. Upozorňujeme, že tímto způsobem můžete stoly spojovat nejen svisle, ale i vodorovně.
Metoda 2: Odebrat značky odstavce
- Umístěte dvě tabulky na jeden list.
- Přejděte na kartu "Domov" a kliknutím na uvedenou ikonu na snímku obrazovky níže aktivujte zobrazení ikony odstavce.
- Všechny zadané odrážky se zobrazí na obrazovce. Vaším úkolem je odstranit všechna odsazení mezi dvěma tabulkami (umístěte kurzor napravo od ikony a poté klikněte na tlačítko "Backspace"). Tím se odstraní všechny ikony.
- Po odstranění všech nepotřebných ikon se obě tabulky spojí.