Hlavní úkoly emailových newsletterů
Obsah:
↑ Jak funguje email marketing?
Odesláním dopisů na e-mail uvedený při návštěvě stránky nebo registraci na ní jsou skuteční a potenciální zákazníci informováni o tom, jaké akce probíhají v internetovém obchodě nebo jiné společnosti. Často se newslettery používají k tomu, aby návštěvníkům webových stránek nabídly absolvování kurzu nebo získání dárku, pokud jsou splněny určité podmínky.
Pomocí služby e-mailového marketingu si můžete přizpůsobit svůj newsletter pro jakýkoli účel. Hlavním cílem takového marketingového nástroje zůstává přilákat nové zákazníky a ty, kteří si již něco zakoupili, si produkty společnosti znovu pořídí.
Činnost e-mailových zpravodajů je strukturována takto:
- při registraci na stránce nebo při zadávání objednávky klient zanechá e-mailovou adresu;
- Na přijatou adresu jsou čas od času zasílány upomínky - pokud klient něco nechal v košíku, informace o nových akcích, propagační kódy na slevu;
- osoba, která má zájem o akci nabízenou v e-mailu, přejde na webovou stránku a provede objednávku.
↑ Jaké jsou výhody takového systému?
Při správné konfiguraci vyžadují e-mailové zpravodaje minimální náklady - musíte pro ně vytvářet dopisy a odesílat je všem kontaktům. U velkých společností je tento proces automatizován, což zákazníkům umožňuje včas se dozvědět o zajímavých akcích a firmám výrazně zvýšit své zisky.
Preferovaným komunikačním kanálem s klientem je email marketing. se stává kvůli skutečnosti, že má následující vlastnosti:
- široké pokrytí publika. Můžete posílat informace každému, kdo dříve se společností spolupracoval nebo zanechal své kontaktní údaje při hledání správné věci;
- nízké finanční náklady. Organizace e-mailového zpravodaje vyžaduje méně peněz než použití jakéhokoli jiného marketingového nástroje;
- minimální časové náklady, zejména s využitím procesní automatizace;
- vysoká efektivita - lidé ochotně reagují na nabídky obdržené e-mailem;
- výrazné zvýšení zisků.
To vše dělá z emailových newsletterů jeden z nejčastěji používaných moderních marketingových nástrojů.