FreePrograms.me

Hlavní úkoly emailových newsletterů

Основные задачи email рассылки

Jak funguje email marketing?

Odesláním dopisů na e-mail uvedený při návštěvě stránky nebo registraci na ní jsou skuteční a potenciální zákazníci informováni o tom, jaké akce probíhají v internetovém obchodě nebo jiné společnosti. Často se newslettery používají k tomu, aby návštěvníkům webových stránek nabídly absolvování kurzu nebo získání dárku, pokud jsou splněny určité podmínky.

Pomocí služby e-mailového marketingu si můžete přizpůsobit svůj newsletter pro jakýkoli účel. Hlavním cílem takového marketingového nástroje zůstává přilákat nové zákazníky a ty, kteří si již něco zakoupili, si produkty společnosti znovu pořídí.


Činnost e-mailových zpravodajů je strukturována takto:

  • při registraci na stránce nebo při zadávání objednávky klient zanechá e-mailovou adresu;
  • Na přijatou adresu jsou čas od času zasílány upomínky - pokud klient něco nechal v košíku, informace o nových akcích, propagační kódy na slevu;
  • osoba, která má zájem o akci nabízenou v e-mailu, přejde na webovou stránku a provede objednávku.

Jaké jsou výhody takového systému?

Při správné konfiguraci vyžadují e-mailové zpravodaje minimální náklady - musíte pro ně vytvářet dopisy a odesílat je všem kontaktům. U velkých společností je tento proces automatizován, což zákazníkům umožňuje včas se dozvědět o zajímavých akcích a firmám výrazně zvýšit své zisky.

Preferovaným komunikačním kanálem s klientem je email marketing.  se stává kvůli skutečnosti, že má následující vlastnosti:

  • široké pokrytí publika. Můžete posílat informace každému, kdo dříve se společností spolupracoval nebo zanechal své kontaktní údaje při hledání správné věci;
  • nízké finanční náklady. Organizace e-mailového zpravodaje vyžaduje méně peněz než použití jakéhokoli jiného marketingového nástroje;
  • minimální časové náklady, zejména s využitím procesní automatizace;
  • vysoká efektivita - lidé ochotně reagují na nabídky obdržené e-mailem;
  • výrazné zvýšení zisků.

To vše dělá z emailových newsletterů jeden z nejčastěji používaných moderních marketingových nástrojů.

 

19. července 2021 5
Komentář
Zadejte kód z obrázku:*
Kliknutím na obrázek aktualizujte kód, pokud je nečitelný
  1. Stasone
    Stasone
    5. prosince 2023 19:47
    Článek se skvěle povedl a uvedl mě do světa newsletterů, top věc 
  2. Tulipán
    Tulipán
    6. prosince 2023 05:51
    Tato věc je skvělá pro podnikání a pro začínající blogery. 
  3. Diz1k
    Diz1k
    6. prosince 2023 13:28
    Osobně jsem tento newsletter vypnul, bylo to trochu otravné, ale pro někoho je to důležité
  4. ahhlov
    ahhlov
    6. prosince 2023 15:37
    Díky článku jsem se dozvěděl spoustu nových věcí! Díky moc! 
  5. Basketball
    Basketball
    6. prosince 2023 22:50
    Skvělý článek, pomohl rychle a snadno nastavit e-mail